Ekonomski fakultet Osijek - EFOS
31000Osijek
Hrvatska
Naslovi u ponudi
Dijalektička teorija i praksa društva
Društveni marketing
Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.
Istraživanje tržišta
Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.
Međunarodna ekonomija / International economics
Ova knjiga nudi sveobuhvatno i razumljivo izlaganje glavnih tema iz međunarodne ekonomije od strane dvojice vrhunskih znanstvenika u tom području.
Uvod u društveno planiranje
Das Buch behandelt systematisch grundlegende Fragen der Sozialplanung und erklärt, wie und warum Planung durchgeführt wird, wer plant und welche Beziehungen zwischen den verschiedenen sozialen Akteuren im Planungsprozess bestehen.