Dečja psihologija

Dečja psihologija

Lav Vigotski

Lev Vygotsky (1896. – 1934.) jedan je od najznačajnijih psihologa 20. stoljeća, čiji je izvorni teorijski sustav imao golem utjecaj na razvojnu psihologiju.

Zanimljivo je da je Lev Semjonovič Vigotski započeo svoju znanstvenu djelatnost kao student Pravnog fakulteta Moskovskog fakulteta, iako je istovremeno studirao na Povijesno-filološkom fakultetu Sveučilišta Shanyavsky. Zahvaljujući velikom obrazovanju i izuzetnim sposobnostima, Vygotsky je postigao čudesne rezultate. Pisao je sjajne kazališne kritike, au rodnom Gomelju vodio je povijesni klub za srednjoškolce, a također je, više nego zapaženo, govorio na seminarima političke ekonomije na Moskovskom sveučilištu. Studirao je književnost i filozofiju, proučavao je marksizam, ali njegov omiljeni filozof ostao je Spinoza. U književnosti ga je posebno zanimala osobnost autora, njegova ideja, objektivno usmjerenje djela, njegov moralni i društveno-politički smisao. Vigotskog je zanimalo kako umjetničko djelo doživljava čitatelj, tj. Problem analize psihologije čitatelja, problem psihološkog djelovanja umjetnosti. Tako se negdje od 1924. do 1924. Vygotsky prebacio na znanstvenu psihologiju. Već sljedeće, 1925. godine, u jednom od svojih radova postavlja pitanje o nužnosti konkretno-psihološkog proučavanja svijesti kao konkretne psihološke stvarnosti. Jedan od najznačajnijih psihologa prošlog stoljeća uveo je dijalektičku metodu u psihološku znanost, posebno razvijajući svoju povijesno-genetičku metodu. To je Vygotskom omogućilo niz velikih znanstvenih otkrića. U nepunih deset godina bavljenja psihologijom napisao je 180 radova. No, već u to vrijeme njegove su ideje postale toliko značajne da se navode kao općepoznate, ponekad bez navođenja njegovih djela, a ponekad i bez njegova imena.

Naslov originala
Deteskaja psihologija
Prevod
Marija Marković
Urednik
D. B. Eljkonjina, Ivan Ivić
Naslovnica
Tamara Popović-Novaković
Dimenzije
24 x 15 cm
Broj strana
352
Izdavač
Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, Beograd, 1996.
 
Latinica. Tvrde korice s omotom.
Jezik: Srpski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

2. Stručni i znanstveni skup.

Centar za predškolski odgoj, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
1,98
Nove tajne sretne djece

Nove tajne sretne djece

Shaaron Biddulph, Steve Biddulph
Mozaik knjiga, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,44
Izabrana djela 1-3

Izabrana djela 1-3

Pero Šimleša
Pedagoški fakultet, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
Knjiga se sastoji od tri toma
12,34 - 12,36
Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Katica Lacković-Grgin

Das Buch befasst sich mit den Entwicklungs-, emotionalen und sozialen Schwierigkeiten von Schulkindern und mit Möglichkeiten, ihnen durch einen organisierten psychopädagogischen Ansatz in der Schule zu helfen.

Zavod za prosvjetno - pedagošku službu, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,48
Školstvo u XX. stoljeću

Školstvo u XX. stoljeću

Zbornik „Školstvo u XX. stoljeću“, objavljen 2003. u Analima za povijest odgoja (vol. 2), sadrži radove sa stručno-znanstvenog skupa u Zagrebu (25.–27. listopada 2001.), održanog povodom 100. obljetnice Hrvatskog školskog muzeja.

Hrvatski školski muzej, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,984,49
100 pravila odgoja

100 pravila odgoja

Richard Templar

100 pravila vaspitanja je jedinstven priručnik koji će vam pomoći da se lakše nosite sa svim izazovima roditeljstva. Odgajaćete samopouzdano dete koje poštuje i saoseća sa drugima, ali u isto vreme zna da se zalaže za sebe i svoja uverenja.

Znanje, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54