Contemporary Education: A Comparative Study of National Systems

Contemporary Education: A Comparative Study of National Systems

John Francis Cramer

Učitelji i školski upravitelji odavno su svjesni činjenice da imaju mnogo toga za naučiti iz prakse drugih zemalja.

Proučavanje obrazovnih sustava drugih naroda i njihovih uspjeha i neuspjeha, može pokazati put do boljeg razumijevanja vlastitog nacionalnog sustava, njegovih nedostataka i prednosti. Nadasve, komparativno proučavanje obrazovanja može donijeti spoznaju da obrazovne dileme, gdje god se pojavile, nisu isključivo nacionalne.

Dimenzije
22 x 15 cm
Broj strana
598
Izdavač
Harcourt, Brace & World, San Diego, 1965.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Engleski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Tačke na listovima
  • Potpis prethodnog vlasnika
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Rom und Vatikan

Rom und Vatikan

Loretta Santini
Plurigraf, 1992.
Nemački. Latinica. Broširano.
5,98
Praktična kuharica

Praktična kuharica

Paula Zakonjšek

Deveto izdanje. 365 jelovnika, 1200 recepata, 250 savjeta.

Znanje, 1966.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,98
Kod Ane 3.

Kod Ane 3.

Ana Ugarković

Slatki i slani recepti “iz kuhače” Ane Ugarković. Recepti su iz njene TV emisije Kod Ane.

Europapress holding, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
15,24 (komplet)
10 minuta do uspjeha! Vodič kroz MS-DOS 6.2

10 minuta do uspjeha! Vodič kroz MS-DOS 6.2

Jennifer Fulton
Znak, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,22
Bluthochdruck senken - länger leben

Bluthochdruck senken - länger leben

Widmar Puhl
Midena, 1997.
Nemački. Latinica. Broširano.
2,30
Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Založba Tuma d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22