Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize nauke o odlučivanju kako bi ispitala kako organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve.

U današnjoj globalnoj ekonomiji, upravljanje kompanijama iz nacionalne perspektive je izgubilo smisao. Stoga je primarni cilj ove knjige da upozna čitaoca sa međunarodnom dimenzijom ekonomije za menadžere, koja bi odražavala globalizaciju proizvodnje i širenje distribucije u današnjem svetu. Studija sinteze ekonomske teorije, znanja o donošenju odluka, različitih oblasti poslovne administracije i međusobnog uticaja kompanija u njihovim naporima u donošenju odluka kada se suoče sa različitim izazovima.

rezime:

Uvod Analiza potražnje (teorija, evaluacija i predviđanje) Analiza proizvodnje i troškova (teorija, evaluacija i linearno programiranje) Struktura tržišta i obrasci cena Regulisanje, analiza rizika i određivanje potrebnog kapitala Rečnik, indeksi

Naslov originala
Menagerial Economics in a Global conomy
Prevod
Zoran Anušić, Sanja Crnković-Pozaić, Đorđe Pribičević, Ante Puljić, Boris Vujčić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
24 x 19 cm
Broj strana
720
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 1994.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53607-004-6

Dva primerka su u ponudi

Primerak broj 1

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!

Primerak broj 2

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Pedijatrijska nefrologija

Pedijatrijska nefrologija

Gojko Vlatković
Školska knjiga, 1976.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98
Udžbenik statistike

Udžbenik statistike

Vladimir Serdar
Školska knjiga, 1970.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
4,26
Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Milko Mejovšek

Knjiga se sastoji od dva dijela i sedam poglavlja. Prvi dio obuhvaća četiri poglavlja koja se odnose na temeljna pitanja znanosti i znanstvenoistraživačkog rada. Drugim dijelom dominira multivarijantni pristup u znanosti.

Naklada Slap, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,12
Petrografija

Petrografija

Luka Marić

Za studente arhitekture, građevinarstva, likovnih i primenjenih umetnosti.

Školska knjiga, 1951.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,96
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Zadaci iz statističke fizike

Zadaci iz statističke fizike

Zdravko Lenac, Vladimir Šips

The collection is structured to support learning through practical examples, with an emphasis on understanding fundamental principles and preparing for exams.

Sveučilište u Zagrebu, 1986.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,58