Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija
Retka knjiga

Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

V.

Satirično-praktični vodič koji koristi mafijaške principe za uspjeh u korporativnom svijetu. Autor V. parodira poslovne strategije kroz prizmu organiziranog kriminala, nudeći savjete za postizanje uspjeha uz dozu humora i cinizma.

Knjiga se fokusira na strategije moći, manipulacije i kontrole u poslovnom okruženju. Ključne teme uključuju izgradnju lojalnosti, eliminaciju konkurencije i održavanje autoriteta. Autor sugerira da menadžer mora biti lukav, prilagodljiv i spreman na "prljave poteze" kako bi osigurao dominaciju. Umjesto nasilja, korporativni "mafijaš" koristi psihološke igre, pregovaračke taktike i mrežu saveznika za postizanje ciljeva. Naglasak je na diskreciji, planiranju i upravljanju informacijama kao ključnim alatima.

Struktura knjige kombinira anegdote, praktične savjete i duhovite reference na mafijašku kulturu, poput filmova Kum ili Sopranos. Iako je ton šaljiv, knjiga nudi realne uvide u korporativnu politiku, hijerarhiju i dinamiku moći. Kritizira licemjerje poslovnog svijeta, gdje se etika često žrtvuje za profit.

Ukratko, knjiga je ironičan priručnik za ambiciozne menadžere koji žele razumjeti pravila igre u nemilosrdnom korporativnom svijetu, uz upozorenje da uspjeh ima svoju cijenu.

Naslov originala
The Mafia Manager: A Guide to the Corporate Machiavelli
Prevod
Branka Lucarić
Urednik
Svjetlana Veble
Dimenzije
19 x 12 cm
Broj strana
140
Izdavač
Veble Commerce, Zagreb, 2005.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Tehnologija i društveni um. Promišljanja kanadskih filozofa : Innis, McLuhan, Grant

Tehnologija i društveni um. Promišljanja kanadskih filozofa : Innis, McLuhan, Grant

Arthur Kroker

Arthur Kroker je poznat po inovativnim istraživanjima na području tehnologije, kulture i teorije. U ovoj svojoj knjizi istražuje relaciju između tehnologije i kulture kroz promišljanja trojice kanadskih filozofa: Innisa, McLuhana i Granta.

MISL, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,46
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Bogat otac, siromašan otac

Bogat otac, siromašan otac

Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter

Knjiga Bogat otac, siromašan otac Roberta T. Kiyosakija popularan je financijski vodič koji razbija mitove o novcu i obrazovanju. Ova knjiga nije samo o bogaćenju – već o promjeni načina razmišljanja o novcu, riziku, radu i životu.

24 sata, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
17,42
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Dugovi stvarnost i mit

Dugovi stvarnost i mit

George Macesich
August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Marketing Fundamentals“ (2006) von Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders und Gary Armstrong ist eines der einflussreichsten Bücher zum Thema Marketing.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28