Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

V.

Najstariji i najbolje organiziran svjetski konglomerat otkriva metode menadžmenta. Knjiga se kloni teorijskih tlapnji u prikazivanju filozofije upravljanja na kojoj se temelji Šuteći imperij kroz stoljeća ekspanzije i uspješnosti.

Izdvajamo neka zrnca mudrosti: – Provjerite da ste razumjeli šefov nalog prije kretanja u akciju. Što ako premlatite krivog tipa ili postavite bombu na krivu lokaciju … – Vježbajte vještinu postavljanja pitanja. – Držite prijatelje blizu, a neprijatelje još bliže. – Ne uplićite se u bilo kakve sukobe vezane uz uredsku politiku a da se prije ne zapitate: Što time dobivam?, a potom Što time dobivaju oni? – Ako morate lagati, budite kratki.

Naslov izvornika
The Mafia Manager: A Guide to the Corporate Machiavelli
Prijevod
Branka Lucarić
Urednik
Svjetlana Veble
Dimenzije
19 x 12 cm
Broj strana
140
Nakladnik
Veble Commerce, Zagreb, 2005.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Imam Khomeini, Ethics and Politics

Imam Khomeini, Ethics and Politics

Sayyid Hasan Islami
International Affairs Department, 2003.
Engleski. Latinica. Broširano.
24,9922,49
Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)

Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)

Roger G. Schroeder

"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
18,48
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Frano Ivanišević

Knjiga Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu Frane Ivaniševića predstavlja značajno djelo koje dokumentira povijest i borbu glagoljice kroz stoljeća. Izdano prigodom podignuća spomenika Grguru Ninskomu.

Jugoslavenska matica, 1929.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,24
Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Glen M. Broom

"Učinkoviti odnosi s javnošću" (deseto izdanje, 2010) autora Glena M. Brooma jedno je od ključnih djela u području odnosa s javnošću.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
47,98