Henry Miller

Henry Miller (1891-1980) kultno je ime američke književnosti dvadesetog stoljeća. Pripada takozvanoj izgubljenoj generaciji američkih pisaca koji su punoljetnost doživjeli istodobno s izbijanjem Prvog svjetskog rata poput Ernesta Hemingwaya ili E. E.Cummingsa. Rođen i odrastao u Brooklynu, ogromnoj, multietničkoj spavaonici New Yorka, Miller je preteča svih onih autora koje suvremena kritika naziva urbanim piscima, jer je svoj neposredni, žovijalni književni stil kalio u uličnim kavgama i preskakanju granica strogo odijeljenih emigrantskih četvrti, svoj jezik izgrađivao na psovkama i krajnjoj političkoj nekorektnosti zavađenih klasa bujajućeg megalopolisa, a svoj književni ukus baštinio od mistika i proto-new agera poput Madam Blavatsky ili Krishnamurtija, koji su novopečenim njujorškim kleinbürgerima predstavljali prozor u svijet. Miller je, kao dijete prve generacije njemačkih doseljenika, dijelio fascinaciju Amerikom što je još u mladosti odlučio prevesti u literaturu pod snažnim utjecajem velikih književnih individualaca s kraja devetnaestog stoljeća kao što su to bili Walt Whitman, Mark Twain ili Jack London, autentični kritičari američkog društva i načina života, ali ujedno i pokretači velikog američkog književnog imaginarija, koji je u dvadesetom stoljeću eksplodirao, a uz svesrdnu pomoć Millera i njegovih nasljednika beatnika osvojio svjetsku popularnu kulturu. Robert Ferguson je u ovoj biografiji Henryja Millera – za jedne proroka senzualizma, za druge nepopravljivog boema, a za treće besramnog egoista – uspio razdvojiti isprepletene i podvojene ličnosti Millera pisca i Millera književnog lika iz njegovih vlastitih romana. Od Prousta i Joycea, preko W. G. Sebalda pa sve do Knausgaarda, autofikcija kao oblik fikcionalizirane autobiografije dominira najintimnijom književnom formom. Miller se tvrdoglavo odupirao bilo kakvoj kategorizaciji svoga književnog djela inzistirajući na tome da književnost za njega jest život i tim je stavom utjecao na generacije pisaca. Ferguson istražuje Millerove poze i ranjivosti i podastire nam portret složene i dojmljive ličnosti u nezgodnom spoju hipersenzibilnosti i krajnje nonšalancije, koji se možda najbolje očituje u desetogodišnjoj ljubavno-književnoj vezi s Anais Nin. Pokušaj da govori istinu i hrabro se suočava sa životom i svijetom Millera je stajao trideset godina zabrane prodaje njegovih knjiga, ali mu je zato priskrbio poštovanje književnih velikana poput Orwella, T. S. Eliota i Lawrencea Durrella, a naposljetku i nebrojenih čitalaca diljem svijeta.


Naslovi u ponudi

Rakova obratnica

Rakova obratnica

Henry Miller

Ovo je optužba, kleveta, osobna uvreda. Ovo nije knjiga, u običnom smislu te riječi. Ne, ovo je neprekidno vrijeđanje, ispljuvak u lice Umjetnosti, noga u tur Bogu, Čovjeku, Sudbini, Vremenu, Ljubavi, Ljepoti…čemu god hoćete.

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
46,22 (komplet)
Rakova obratnica

Rakova obratnica

Henry Miller

Rakova obratnica je prvi dio trilogije koja je gotovo trideset godina bila zabranjena u SAD-u zbog vulgarnosti i perverznosti.

BIGZ, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,26
Rakova obratnica

Rakova obratnica

Henry Miller

Ovo je optužba, kleveta, osobna uvreda. Ovo nije knjiga, u običnom smislu te riječi. Ne, ovo je neprekidno vrijeđanje, ispljuvak u lice Umjetnosti, noga u tur Bogu, Čovjeku, Sudbini, Vremenu, Ljubavi, Ljepoti…čemu god hoćete.

Sveučilišna naklada Liber (SNL), 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,30 - 7,56
Rakova obratnica

Rakova obratnica

Henry Miller

Ovo je optužba, kleveta, osobna uvreda. Ovo nije knjiga, u običnom smislu te riječi. Ne, ovo je neprekidno vrijeđanje, ispljuvak u lice Umjetnosti, noga u tur Bogu, Čovjeku, Sudbini, Vremenu, Ljubavi, Ljepoti…čemu god hoćete.

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,244,68
Ružičasto raspeće III: Nexus

Ružičasto raspeće III: Nexus

Henry Miller

Henry Millers „Nexus“ ist Teil der „The Rosy Crucifixion“-Trilogie, in der, mit weniger Intensität als in seinen berühmtesten Werken, die in den 1930er Jahren in Paris veröffentlicht wurden, seine Rebellion gegen das sture und heuchlerische Amerika

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,22 (komplet)
Ružičasto raspeće III: Nexus

Ružičasto raspeće III: Nexus

Henry Miller

Nexus, (1960), the final installment of the Pink Crucifixion trilogy, continues the autobiographical narrative from Sexus and Plexus. The novel follows Miller's alter ego in 1920s New York, focusing on his inner development, relationships, and artistic qu

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,26
Ružičasto raspeće II: Plexus

Ružičasto raspeće II: Plexus

Henry Miller

Plexus (1953), the second part of the trilogy, continues the autobiographical story begun in Sexus. The novel focuses on Miller's life in New York in the 1920s, exploring his artistic pursuits, relationships, and struggle for freedom from social conventio

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,24
Ružičasto raspeće II: Plexus

Ružičasto raspeće II: Plexus

Henry Miller

"Plexus" Henryja Millera dio je trilogije "Ružićasto raspeće" u kojoj se, u manjem intenzitetu nego li u njegovim najpoznatijim djelima objavljenim tridesetih godina u Parizu, sublimira njegov bunt protiv učmale i licemjerne Amerike.

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,22 (komplet)
Ružičasto raspeće I: Sexus

Ružičasto raspeće I: Sexus

Henry Miller

Sexus (1949.) je dio trilogije Ružičasto raspeće u kojoj se, u manjem intenzitetu nego li u njegovim najpoznatijim djelima objavljenim tridesetih godina u Parizu, sublimira njegov bunt protiv učmale i licemjerne Amerike.

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,26
Ružičasto raspeće I: Sexus

Ružičasto raspeće I: Sexus

Henry Miller

Henry Millers „Sexus“ ist Teil der „Pink Crucifixion“-Trilogie, in der, mit weniger Intensität als in seinen berühmtesten Werken, die in den 1930er Jahren in Paris veröffentlicht wurden, seine Rebellion gegen das arrogante und heuchlerische Amerika sublim

Otokar Keršovani, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,22 (komplet)