Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb

Jedna u nizu knjiga koje se mogu naći na tržištu, ali ipak s nekim posebnostima. Pisana je vrlo lagano, čitko i jasno. Vodi čitatelja nenametljivo i obrađuje niz tema koje se lako prihvaćaju, jednostavno razumiju i još lakše usvajaju.

Naslov izvornika
Devenez riche je le veux
Prijevod
Nathalie Kovačević
Urednik
Nathalie Kovačević
Dimenzije
19 x 13 cm
Broj strana
123
Nakladnik
Galaksija, Nova Gradiška, 1996.
 
Tiraž: 2.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-643517-9

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb
Galaksija, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99 - 5,74
Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Pere Sikavica, Fikreta Bahtijarević-Šiber

Promišljanje budućnosti Hrvatske u kontekstu izazova tranzicije ali i potrebe za sposobnim menadžerima, potaklo je autore knjige na istraživanje funkcioniranja menadžmenta u Hrvatskoj. Ova knjiga donosi rezultate tog istraživanja.

Masmedia, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
22,7420,47
Statistika za poslovanje i ekonomiju

Statistika za poslovanje i ekonomiju

Paul Newbold, William L. Carlson, Betty Thorne

"Statistika za poslovanje i ekonomiju" (šesto izdanje, 2010) autora Paula Newbolda, Williama L. Carlsona i Betty Thorne pruža temeljito razumijevanje statističkih metoda primjenjivih u poslovanju i ekonomiji.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,78
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"Njemačko poslovno dopisivanje" autorice Blanke Jakić je udžbenik namijenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele ovladati vještinama poslovne komunikacije na njemačkom jeziku.

Školska knjiga, 1971.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
18,34 - 30,00
Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Rikard Lang
Kultura, 1955.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
4,98