Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini

Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini

Stjepko Težak

Metodika nastave filma temeljni je priručnik za nastavu filma u sklopu medijske kulture u osnovnoj školi, sadržajan i sveobuhvatan izvor znanja studentima i profesorima, ali i svim ostalim zainteresiranim čitateljima.

Iako je Metodika nastave filma namijenjena nastavi i nastavnicima pa je taj pristup filmskoj kulturi dominantan, u ovoj je vrijednoj i zanimljivoj knjizi dan i širok spektar informacija o filmu i filmskoj umjetnosti te razumijevanju utjecaja toga sveprisutnog suvremeng medija na oblikovanje svjetonazora mladih ljudi koji su oduševljena, ali često nedovoljno kritična i educirana filmska publika. Uz niz vrijednih informacija iz povijesti i teorije filma, knjiga sadrži i uzorak izvedbenoga nastavnog plana, metodički osmišljene modele nastavnih sati medijske kulture, kao i niz zanimljivih slikovnih priloga.

Urednik
Zvonimir Diklić
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
554
Nakladnik
Školska knjiga, Zagreb, 1990.
 
Tiraž: 2.000 primjeraka
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
8-60-300055-7

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Povijesni pregled, glasovi i oblici hrvatskoga književnog jezika

Povijesni pregled, glasovi i oblici hrvatskoga književnog jezika

Stjepan Babić, Dalibor Brozović, Milan Moguš, Slavko Pavešić, Ivo Škarić, Stjepko Težak
Globus, 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
19,5617,60
Priručnik za nastavnika: uz udžbenik ˝Jezik, izražavanje i stvaranje˝

Priručnik za nastavnika: uz udžbenik ˝Jezik, izražavanje i stvaranje˝

Stjepko Težak

za V. razred osnovne škole

Školska knjiga, 1984.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98
Škola i kultura : ili, univerzitet - plen životinja

Škola i kultura : ili, univerzitet - plen životinja

Roger Ikor

Autor duhovito i ogorčeno opisuje suvremeno francusko obrazovanje, koje je, po njegovom mišljenju, postalo utilitarističko i tehnokratsko. Škole su se pretvorile u ustanove za tlačenje, a iza raznih "reformi" krije se obmana, čije žrtve su djeca i mladi.

Biblioteka XX vek, 1980.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,32
School Choice: The Moral Debate

School Choice: The Moral Debate

Alan Wolfe, Patrick Mckinley Brennan, Charles L. Glenn, Amy Gutmann, David Hollenbach, Meira Levi...

Izbor škole u posljednje se vrijeme popeo na vrh popisa mogućih rješenja američkih obrazovnih problema, posebno za siromašne i najugroženije članove društva.

Princeton University Press, 2003.
Engleski. Latinica. Broširano.
12,54
Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Milko Mejovšek

Knjiga se sastoji od dva dijela i sedam poglavlja. Prvi dio obuhvaća četiri poglavlja koja se odnose na temeljna pitanja znanosti i znanstvenoistraživačkog rada. Drugim dijelom dominira multivarijantni pristup u znanosti.

Naklada Slap, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,12
Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Vladimir Strugar

Teorijsko - kritički pristup obrazovnoj politici u Hrvatskoj

Školske novine, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,22