Najveće kulture svijeta 2: Kina

Najveće kulture svijeta 2: Kina

Joachim Hildebrand

Najveće kulture sveta je zbirka od osam knjiga koje govore o velikim svetskim civilizacijama. U Hrvatskoj su knjige prvi put objavljene 2005. godine u Rijeci kod izdavača Ektrada d.o.o., ali je svih osam knjiga objavljeno i specijalno za Večernji list.

Značajna arheološka nalazišta u Narodnoj Republici Kini nedavno su ponovo privukla pažnju javnosti na Zapadu. Nova sistematska iskopavanja u proteklih četrdeset godina iz korena su promenila čitavu istoriju kineske umetnosti. „Kulturna revolucija“, koja je pogubno uticala na mnoge društvene oblasti, nije ostavila značajnijeg traga na ovoj. Kineska istorija je puna takvih fatalnih događaja sa najtežim posledicama. Političke razlike u mišljenjima, koje su često rešavane ratom, imale su strašne posledice, posebno na umetničkom polju. Izgradnja kuća i palata od lakih materijala višestruko je bila razlog što je samo jedan izvor vatre mogao da pretvori čitav grad u prah i pepeo, a sa njim i sve umetničke spomenike, bilo da se radi o zidnim slikama, drvenim skulpturama ili umotanim slikama. u svitku. Nerazboritost pojedinih vladara izazvala je dodatne gubitke. Tako je car Liang Juandi (vladao 552 - 555), vladar male imperije na jugu Kine, spalio svoju veliku kolekciju umetničkih slika kada je odlučio da postane budistički monah. Ovakva vešanja i sudbonosna razaranja dovela su do toga da su umetnička dela od prolaznih materijala, i to iz ranih dinastija, ostala sačuvana u veoma malom broju. Ovu tužnu sliku poslednjih godina izmenila su dostignuća arheologa.

Naslov originala
Grosse Kulturen der Welt - China
Prevod
Bojana Zeljko-Lipovščak
Ilustracije
R. Hecher, M. Kemkes, J. Lauber, Th. Wöppel, Reiner Frank, R. Heynowski
Naslovnica
Tomislav Bobinec
Dimenzije
26,5 x 19,5 cm
Broj strana
147
Izdavač
Extrade, Rijeka, 2005.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53240-005-2

Dva primerka su u ponudi

Primerak broj 1

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Snižena cena: 6,845,13
Popust od 25% važi do 09.01.2025. 23:59
Dodato u korpu!

Primerak broj 2

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Snižena cena: 5,243,93
Popust od 25% važi do 09.01.2025. 23:59
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Primitivni mentalitet

Primitivni mentalitet

Lucien Lévy-Bruhl

Ovo delo je psihološko-sociološki traktat, koji proučava onaj nivo ljudske svesti, koji, po Levi-Brulu, prethodi svesti današnjeg Evropljana.

Kultura, 1954.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
14,98
Čovjek i hazard

Čovjek i hazard

Gizycki, Gorny
Jerzy Gizycki, Andrzej Gorny

Knjiga obrađuje fenomen igre u povijesti kulture i civilizacije. Monokromne, crno - bijele i kolor reprodukcije, crteži, crteži u tekstu i aplicirane reprodukcije.

Prosvjeta, 1973.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
26,34
Pevač priča

Pevač priča

Albert B. Lord

Pjevač priča (1960) jedno je od najvažnijih i najutjecajnijih suvremenih studija o usmenoj književnosti. Ono je rezultat višegodišnjih proučavanja načina stvaranja i izvođenja usmene poezije na tlu Crne Gore, Sandžaka i jednog dela Bosne i Hercegovine.

Biblioteka XX vek, 1990.
Srpski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
21,36
Za sociologiju - Obnavljanje i kritika u sociologiji danas

Za sociologiju - Obnavljanje i kritika u sociologiji danas

Alvin W. Gouldner
Globus, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
4,50
Guide to Contemporary Culture

Guide to Contemporary Culture

Gene Edward Veith

Postmoderne ideje (da istina, smisao i individualni identitet ne postoje) prodrle su u naše društvo. Ova knjiga nudi čitatelju jasno razumijevanje onoga što se događa i pomaže oblikovati kršćanski odgovor.

Inter Varsity Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,24
Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore

U živopisnoj povijesti američke kulture, Moore ispituje ulogu religije na tržištu, otkrivajući kako su vjerski vođe posuđivali komercijalne prakse za promicanje vjere - i kako su poslovni lideri posuđivali religiju za promicanje trgovine.

Oxford University Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,34