Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Katica Lacković-Grgin

Knjiga se bavi razvojnim, emocionalnim i socijalnim teškoćama školske dece i načinima na koje im se može pomoći kroz organizovan psihopedagoški pristup u školi.

Autorka polazi od ideje da se teškoće u učenju, ponašanju i adaptaciji ne mogu svesti na „disciplinu“ ili „loš uspeh“, već proizilaze iz složenih interakcija porodičnih, školskih i ličnih faktora. Ona opisuje tipične psihološke karakteristike dece mlađeg i starijeg osnovnoškolskog uzrasta: emocionalnu osetljivost, potrebu za sigurnošću, razvoj samopoštovanja i rastuću društvenu svest. Time postavlja temelje za razumevanje teškoća u ponašanju. Naglasak je na kombinaciji pedagoškog savetovanja, individualnog rada, grupnog rada, saradnje sa porodicom i stvaranja bezbednog i stimulativnog školskog okruženja. Cilj je kreiranje modela školskog okruženja u kojem odrasli ne reaguju samo na posledice (npr. loše ponašanje), već razumeju uzroke i sistematski pomažu detetu da razvije emocionalnu stabilnost, radne navike i zdrave odnose.

Urednik
Božidar Pasarić
Ilustracije
Miro Župec
Naslovnica
Miro Župec
Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
115
Izdavač
Zavod za prosvjetno - pedagošku službu, Rijeka, 1978.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

2. Stručni i znanstveni skup.

Centar za predškolski odgoj, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
1,98
Nove tajne sretne djece

Nove tajne sretne djece

Shaaron Biddulph, Steve Biddulph
Mozaik knjiga, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,44
Developmental Theory and Clinical Process

Developmental Theory and Clinical Process

Fred Pine

Poznati nastavnik, istraživač i praktičar u ovoj knjizi pokazuje kako se perspektive suvremene razvojne teorije i terapeutskog pristupa mogu međusobno obogatiti.

Yale University Press, 1985.
Engleski. Latinica. Broširano.
18,14
Psihologija deteta

Psihologija deteta

Friedrich Troy
Naučna knjiga, 1960.
Srpski. Latinica. Broširano.
3,98
Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Alojz Kobola

Autor analizira različite pristupe i strategije kojima nastavnici mogu da podstaknu učenike da bolje razumeju i uživaju u čitanju.

Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,52
Higijena i škola

Higijena i škola

Živko Prebeg, Živka Prebeg
Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,72