Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati

-marketing - udžbenici -organizacija udruženog rada -samoupravljanje - Jugoslavija

Urednik
Vjekoslav Bujas
Dimenzije
25 x 17,5 cm
Broj strana
218
Izdavač
Školska knjiga, Zagreb, 1977.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Specifičnost ovog primerka:
Ex Libris
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Potpis prethodnog vlasnika
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Veliki slom 1929: Kako nastaju velike svjetske krize

Veliki slom 1929: Kako nastaju velike svjetske krize

John Kenneth Galbraith

Knjiga jednog od najpoznatijih i najuspešnijih teoretičara političke ekonomije 20. veka je studija o finansijskom kolapsu koji se dogodio 1929. godine u Americi i detaljna analiza tog vremena napisana davne 1955. godine.

V.B.Z, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,62
Život kao igra

Život kao igra

Velimir Srića

Priručnik u kome autor, profesor menadžmenta, kroz niz različitih mentalnih modela, kreiranih na osnovu sopstvenog iskustva u poslovnom i društvenom životu, nudi odgovore na niz pitanja koja sebi postavlja svaki privrednik.

Algoritam, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,82
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,988,78
Porez na promet i trošarine

Porez na promet i trošarine

Knjiga sveobuhvatno obuhvata pravni i fiskalni okvir tada važećeg sistema indirektnog oporezivanja u Republici Hrvatskoj.

Poduzeće za poslovne usluge, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,98
Međunarodni revizijski standardi

Međunarodni revizijski standardi

Hrvatsko udruženje revizora, 1993.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,994,19
Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova knjiga se bavi upravljanjem po misijama (MBM), čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,88