Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"Njemačko poslovno dopisivanje" autorice Blanke Jakić je udžbenik namijenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele ovladati vještinama poslovne komunikacije na njemačkom jeziku.

Djelo nudi sustavan pregled formata, fraza i stilskih pravila koja su ključna za učinkovito pisanje poslovnih dokumenata.

Udžbenik obuhvaća razne vrste dopisa, poput ponuda, narudžbi, reklamacija, životopisa i poslovnih izvješća, uz primjere i prijevode. Pruža detaljne upute za strukturiranje dopisa prema pravilima njemačkog jezika, uz poseban naglasak na kulturološke razlike u poslovnoj komunikaciji.

Knjiga sadrži praktične vježbe i zadatke koji omogućuju čitateljima da unaprijede svoje jezične vještine. Naglasak je na jasnoći, formalnosti i preciznosti, što su ključne odlike njemačkog poslovnog stila.

"Njemačko poslovno dopisivanje" je koristan alat za sve koji žele profesionalno komunicirati u njemačkom poslovnom okruženju.

Urednik
Ankica Tomić
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
403
Nakladnik
Školska knjiga, Zagreb, 1971.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Hrvatsko-njemački rječnik s gramatičkim podatcima i frazeologijom

Hrvatsko-njemački rječnik s gramatičkim podatcima i frazeologijom

Blanka Jakić, Antun Hurm
Školska knjiga, 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
18,88
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Analiza bilansa

Analiza bilansa

Paul Gerstner

Knjiga je jedno od klasičnih djela iz područja poslovnih financija i računovodstva, koje je imalo značajan utjecaj na razvoj teorije i prakse analize financijskih izvještaja, osobito bilance stanja poduzeća.

Štamparija Drag Gregorić, 1933.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
12,6210,10
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58
Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Pere Sikavica, Fikreta Bahtijarević-Šiber

Promišljanje budućnosti Hrvatske u kontekstu izazova tranzicije ali i potrebe za sposobnim menadžerima, potaklo je autore knjige na istraživanje funkcioniranja menadžmenta u Hrvatskoj. Ova knjiga donosi rezultate tog istraživanja.

Masmedia, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
22,7420,47
Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Freerk Huisken
List Verlag München, 1972.
Njemački. Latinica. Broširano.
3,98