Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"Njemačko poslovno dopisivanje" autorice Blanke Jakić je udžbenik namijenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele ovladati vještinama poslovne komunikacije na njemačkom jeziku.

Djelo nudi sustavan pregled formata, fraza i stilskih pravila koja su ključna za učinkovito pisanje poslovnih dokumenata.

Udžbenik obuhvaća razne vrste dopisa, poput ponuda, narudžbi, reklamacija, životopisa i poslovnih izvješća, uz primjere i prijevode. Pruža detaljne upute za strukturiranje dopisa prema pravilima njemačkog jezika, uz poseban naglasak na kulturološke razlike u poslovnoj komunikaciji.

Knjiga sadrži praktične vježbe i zadatke koji omogućuju čitateljima da unaprijede svoje jezične vještine. Naglasak je na jasnoći, formalnosti i preciznosti, što su ključne odlike njemačkog poslovnog stila.

"Njemačko poslovno dopisivanje" je koristan alat za sve koji žele profesionalno komunicirati u njemačkom poslovnom okruženju.

Urednik
Ankica Tomić
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
403
Nakladnik
Školska knjiga, Zagreb, 1971.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Hrvatsko-njemački rječnik s gramatičkim podatcima i frazeologijom

Hrvatsko-njemački rječnik s gramatičkim podatcima i frazeologijom

Blanka Jakić, Antun Hurm
Školska knjiga, 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
18,88
The Welfare of Nations Hardcover

The Welfare of Nations Hardcover

James Bartholomew

James Bartholomew putovao je po cijelom svijetu gledajući kako se kulture i životi mijenjaju - videći što ne valja, ali i tražeći zemlje u kojima se donose bolje političke odluke.

24 sata, 2015.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
17,56
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Veliki slom 1929: Kako nastaju velike svjetske krize

Veliki slom 1929: Kako nastaju velike svjetske krize

John Kenneth Galbraith

Knjiga jednog od najpoznatijih i najuspješnijih teoretičara političke ekonomije 20. stoljeća studija je financijskog kolapsa koji se dogodio 1929. godine u Americi i detaljna analiza tadašnjeg vremena napisana još 1955. godine.

V.B.Z, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,62
Poduzetništvo (sedmo izdanje)

Poduzetništvo (sedmo izdanje)

Robert D. Hisrich, Michael P. Peters, Dean A. Shepherd

Ova knjiga pruža sveobuhvatan pregled poduzetništva, pokrivajući ključne koncepte poput razvoja poduzetničke ideje, poslovnog planiranja, financiranja, upravljanja i rasta poduzeća.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
24,22
Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44