Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Jose Silva, Ed Bernd Jnr.

Ova knjiga predstavlja primjenu poznate Silva metode na područje prodaje i poslovnog uspjeha.

Kombinirajući tehnike mentalnog treninga i intuicije, autori nude praktične alate za osobni razvoj i povećanje prodajnih rezultata. Knjiga je namijenjena svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i postići veći uspjeh u poslovnom okruženju.

Naslov izvornika
Sales power
Prijevod
Damir Klemenčić, Zrinka Budak
Dimenzije
23 x 16 cm
Broj strana
221
Nakladnik
24 sata, Zagreb, 1996.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Seks i posao

Seks i posao

Shere Hite

Žene i muškarci u poslovnom okruženju

Algoritam, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,60 - 11,88
Metodički obzori

Metodički obzori

Časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, vol. 4

Sveučilište Jurja Dobrile, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
Teorije o višku vrednosti

Teorije o višku vrednosti

Karl Marx
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od tri toma
23,54
Kleine deutsche Grammatik

Kleine deutsche Grammatik

Ivo Medić

Priručnik na pregledan i sažet način na njemačkom jeziku tumači osnove njemačke gramatike. Odlikuje se preglednim tablicama i dobro odabranim primjerima. Nezaobilazan je priručnik brojnih naraštaja učenika i studenata njemačkog jezika.

Školska knjiga, 1970.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,54
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10