Matematika za ekonomiste

Matematika za ekonomiste

Boško Šego

Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Urednik
Zoran Babić
Naslovnica
Sara Roller
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
795
Nakladnik
Potecon, Zagreb, 2000.
 
Tiraž: 1.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53672-211-2

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ekonomija

Ekonomija

Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus

Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,24
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera javnog govora. Sticanje publike moćnim nastupom.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Katarakta

Katarakta

Krešimir Čupak
Školska knjiga, 1990.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
10,99
Uvod u psihologiju: Suvremena znanstvena i primijenjena psihologija

Uvod u psihologiju: Suvremena znanstvena i primijenjena psihologija

Dean Ajduković, Mira Čudina, Vladimir Kolesarić, Ivan Koren, Mirjana Krizmanić, Pavao Novosel, Jo...
Grafički zavod Hrvatske (GZH), 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
17,68
Osnove upravljačkog računovodstva

Osnove upravljačkog računovodstva

Leslie Chadwick

Osnove upravljačkog računovodstva, u izdanju Prentice Hall-a, je sažeto, analitičko i prepoznatljivo izdanje koje nas upoznaje sa ključnim temama uspešnog poslovanja.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,18
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,3221,89