Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću
Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću knjiga je koja nastoji pružiti čitatelju trenutačni uvid u današnje cjelokupno poslovno okruženje, u ideje, vještine i u moć koju pruža posao menadžera i rukovoditelja.
Kraj XX. stoljeća donio je velike promjene u poslovnom svijetu, prije svega informatizaciju i globalizaciju. Većina su se tržišta proširila, dogodili su se veliki usponi, ali i padovi tvrtki, velike organizacijske promjene. Ova je knjiga nastala kao odgovor na te burne događaje. Autori pokušavaju (u svijetu je prodano više od 3.000.000 primjeraka ove knjige) promišljati posljedice takvih promjena i dati smjernice za budućnost: kako upravljati ljudskim resursima, financijama, ekonomijom, kako upravljati marketingom, ponuditi odgovore na pitanje kamo ide informacijska tehnologija, kakvo treba biti vodstvo, koja je strategija. Ova je knjiga namijenjena poslovnim ljudima i menadžerima, ali i studentima različitih fakulteta.
Menadžment je posao koji svakim danom zahtijeva sve više i više umijeća u kreiranju jedinstvenih i inovativnih rješenja za nove i različite probleme. Nadamo se da će ova knjiga upoznati čitatelja ne samo sa pomagalima za taj posao nego i s osjećajem za njegovu veliku važnost za našu budućnost.
Kratki sadržaj:
Osnove menadžmenta: poduzetništvo, upravljanje ljudima, upravljačka ekonomija Funkcije poduzeća: upravljanje marketingom, informacijska tehnologija, upravljanje proizvodnjom, upravljanje financijama, strateški menadžment Upravljanje promjenama: organizacije, liderstvo
Jedan primjerak je u ponudi