Mein Kampf
Rijetka knjiga
Antikvitet

Mein Kampf

Adolf Hitler

Autobiografija i politički manifest Adolfa Hitlera. Rijetko originalno vjenčano izdanje Mein Kampfa. S pogovorom Dietricha Eckarta.

Godine 1935. izdavačka kuća Eher predstavila je Hitleru ideju da svakom novopečenom paru na dan vjenčanja pokloni posebno tiskano izdanje Mein Kampfa. Ovo izdanje objavljeno je s kožnim hrbatom i sadržavalo bi dodatnu prezentacijsku stranicu na prednjoj strani s prazninama za imena mladenaca i mladoženje i potpisom gradonačelnika grada, mjesta ili sela. Knjiga je u vrlo lijepom stanju. Uvez je čvrst i sve stranice netaknute. Standardna izdanja Mein Kampfa objavljena su u istoj veličini kao standardna njemačka biblija. Razlog tome je što se Hitler nadao da će njegova knjiga s vremenom zamijeniti Bibliju u njemačkim kućanstvima!

Hitler je izdiktirao ovu knjigu svom tajniku Rudolfu Hessu dok je bio zatvoren u Landsbergu nakon neuspjele revolucije 1923. godine. Prva izdanja, objavljena 1925. (Band I ili Prvi svezak) i 1926. (Band II ili Volume Two) objavljena su u zasebnim svescima. Uz samo nekoliko iznimaka (posebna izdanja), sva kasnija izdanja Trećeg Reicha (1933. do 1945.) sadržavala su oba sveska spojena u jednoj knjizi. Sačuvalo se vrlo malo primjeraka prvih izdanja. Kada je njegova knjiga prvi put izašla nije postigla uspjeh, malo je ljudi marilo za knjigu 1925. koja bi gotovo imala puno duži naslov. Originalni naslov koji je Hitler odabrao bio je “Viereinhalb Jahre [des Kampfes] gegen Lüge, Dummheit und Feigheit” (Četiri i pol godine [borbe] protiv laži, gluposti i kukavičluka). Njegov nacistički izdavač, Max Amann, odlučio je da je ovaj naslov previše kompliciran i dao ga je skratiti na Mein Kampf (jednostavno "Moja borba"). Prije nego što je Hitler postao njemački kancelar Reicha 1933., Mein Kampf se prodavao vrlo sporo; ali samo 1933. godine prodano je 1,5 milijuna primjeraka.

Dimenzije
19 x 13 cm
Broj strana
781
Nakladnik
NSDAP., Franz Eher Nachf., München, 1938.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Njemački.

Jedan primjerak je u ponudi

Primjerak u ponudi dobio je vjenčani par iz Bregenza u Austriji. Primjerak koji se nudi na prodaju objavljen je 1938. godine u Centralnoj izdavačkoj kući NSDAP-a, u 360.–364. izdanju. Nedostaje originalna kutija za knjigu.
Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Marksizam i pitanje azijskog načina proizvodnje

Marksizam i pitanje azijskog načina proizvodnje

Marian Sawer
Veselin Masleša, 1984.
Srpski. Latinica. Broširano.
1,99
Tito u Bjelovaru

Tito u Bjelovaru

Stanislava Koprivica-Oštrić

Rad na monografiji "Tito u Bjelovaru" započet je u proljeće 1977 - u godini partijskih i životnih jubileja Josipa Broza Tita - s ciljem da se prikaže život i revolucionarna djelatnost Josipa Broza u bjelovarskom kraju.

Institut za historiju radničkog pokreta SRH, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,677,25
Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Hans Zöberlein
NSDAP., Franz Eher Nachf., 1941.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
24,9919,99
Svet i Tito

Svet i Tito

Momčilo Stefanović

"Novinar "Politike" Momčilo Stefanović nekoliko je godina kružio svijetom, pitao i bilježio mišljenja istaknutih svjetskih ličnosti - državnika, publicista, umjetnika - o Titu i njegovoj ulozi u jugoslavenskim i, šire, svjetskim razmjerima."

Globus, 1988.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,21
Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98