Razgovor sa robotom

Razgovor sa robotom

Aleksandar Kondratov

Autor spekuliše o uticaju tehnološkog i informatičkog napretka na razvoj jezika i načina komunikacije.

Prijevod
Petar Mitropan
Urednik
Borislav Radović
Ilustracije
Zoran Mandić
Naslovnica
Branko Miljuš, Miloš Ćirić
Dimenzije
20,5 x 14 cm
Broj strana
146
Nakladnik
Mlado pokolenje, Beograd, 1967.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Srpski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Blago oštećenje korica
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Raspeto katoličanstvo

Raspeto katoličanstvo

Boris Vušković, Srđan Vrcan
Naše teme, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,99
Drama braka i porodice

Drama braka i porodice

Dragoslav Smiljanić, Milisav Mijušković

Knjiga se bavi psihološkim i sociološkim aspektima braka i porodice, istražujući dinamiku odnosa unutar tih institucija.

Rad, 1965.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
5,98
Opća kultura III

Opća kultura III

Nikola Bačić

Riječ je o trećem dijelu serije udžbenika koji su pokrivali temeljna znanja iz različitih područja ljudskog stvaralaštva, društva i civilizacije.

VISOKA INDUSTRIJSKO-PEDAGOŠKA ŠKOLA U RIJECI, 1971.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,98
Demografsko ekološki slom

Demografsko ekološki slom

Zoran Roca

Mit o demografskoj eksploziji i ekološkoj katastrof

August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,183,63
Sve što je čvrsto i postojano pretvara se u dim...

Sve što je čvrsto i postojano pretvara se u dim...

Katarina Peović-Vuković

Zbirka tekstova Katarine Peović oživljava marksizam u eri krize kapitalizma. Knjiga analizira ključne radove Marxa i Engelsa povezujući ih s suvremenim misliocima poput Alaina Badioua i Michaela Lebowitza.

Durieux, 2021.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,52
Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore

U živopisnoj povijesti američke kulture, Moore ispituje ulogu religije na tržištu, otkrivajući kako su vjerski vođe posuđivali komercijalne prakse za promicanje vjere - i kako su poslovni lideri posuđivali religiju za promicanje trgovine.

Oxford University Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,34