Redefiniranje globalne strategije

Redefiniranje globalne strategije

Pankaj Ghemawat

U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim.

Naposljetku, svijet ipak nije tako ravan. Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. Knjiga Redefiniranje globalne strategije profesora i savjetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti te praktične instrumente koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svijet u stvari "poluglobaliziran". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definirano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primjere uspjeha i posrtanja najmoćnijih svjetskih kompanija, Redefiniranje globalne strategije daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim subjektima u stvaranju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
257
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ueber die Quellen des Volkswohlstandes

Ueber die Quellen des Volkswohlstandes

Adam Smith

Izdanje knjige uredio Dr. C.W. Asher, dopisni član Commission centrale de Statistique du Royaume Belge, statističkih društava Londona i Frankfurta a. M. i Societe d'economie charitable u Parizu.

Verlag von J. Engelhorn, 1861.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
98,42
Prokleti deo

Prokleti deo

Georges Bataille

Prokleti udio: Esej o općoj ekonomiji knjiga je Georgesa Bataillea iz 1949. u kojoj autor predstavlja novu ekonomsku teoriju koju naziva "opća ekonomija". Djelo obuhvaća svezak I: Potrošnja, svezak II: Povijest erotike i svezak III: Suverenost.

Svetovi, 1995.
Srpski. Latinica. Broširano.
9,99
Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Založba Tuma d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22
Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Rikard Lang
Kultura, 1955.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
4,98
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58