Who Are We Now?: Christian Humanism and the Global Market from Hegel to Heaney

Who Are We Now?: Christian Humanism and the Global Market from Hegel to Heaney

Nicholas Boyle

Teologija više ne može postojati odvojeno od politike, filozofije i književnosti. Ovo je osnova Nicholasa Boylea za ispitivanje osobnog i kulturnog identiteta u današnjem svijetu.

Zajedno sa spektakularnim slomom perspektiva koje je 1989. nametnuo Hladni rat, pale su i lažne izvjesnosti nacionalnog i imperijalnog doba koje su oblikovale naš kolektivni i individualni identitet. Dok se pokušavamo pregrupirati i redefinirati sebe i svoje društvene veze, moramo uzeti u obzir dvije naizgled kontradiktorne sile: tendenciju prema raznolikosti i pluralizmu, s jedne strane, i težnju ka sve većem ujedinjenju, s druge strane. U ovoj knjizi Nicholas Boyle nudi deset studija o implikacijama sve integriranije svjetske ekonomske strukture na naš osjećaj političkog, kulturnog i osobnog identiteta. On zagovara duboku međupovezanost politike, religije, filozofije i književnosti i njihovu zajedničku neodvojivost od ekonomske baze. U tom procesu, on koristi filozofske i književne ideje kako bi uspostavio sustavne osnove za optimizam o nadnacionalnom poretku u nastajanju, s ciljem vraćanja mogućnosti "velikog narativa" u našu kolektivnu prošlost i budućnost. Međutim, njegovo istraživanje globalnog uma ne zanemaruje mnoga mučna osobna pitanja koja su pokrenuta preokretom 90-ih: Jesmo li više od potrošača i proizvođača? U kojoj mjeri nas još uvijek definira naša nacionalna pripadnost, naš spol, naše vjersko i kulturno opredjeljenje? Je li kršćanska perspektiva održiva u takvom sekularnom svijetu? Mogu li književnost i filozofija dati smisao pojedinačnim životima? Kakvu će ulogu igrati intelektualna klasa? Boyle pomno promatra Njemačku i Britaniju, njihove razlike i sve veću sličnost. On, između ostalih, govori o Thatcher, Fukuyami, Hegelu, Nietzscheu, Heideggeru, Derridi i Seamusu Heaneyju. Boyle tvrdi da će svijet, kako svijet bude postajao manje podijeljen, ali više disparatan, a njegov poredak manje drakonski, ali sve nesigurniji, odabir putova koji će najvjerojatnije dovesti do pravde i mira reformirati naš uništeni osjećaj identiteta.

Dimenzije
22 x 15 cm
Broj strana
348
Izdavač
T & T Clark International, Illinois, 2000.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
978-0-56708-726-3

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Rječnik šatrovačkog govora

Rječnik šatrovačkog govora

Tomislav Sabljak

Rečnik šatrovačkog govora je pionirsko leksikografsko delo koje dokumentuje šatrovački govor, specifičan oblik hrvatskog žargona. Ovo je ključno delo za proučavanje hrvatskog žargona i njegove kulturne uloge.

Globus, 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
7,56
Juriš u vasionu: Jedna reportaža kroz istoriju čovečjeg leta

Juriš u vasionu: Jedna reportaža kroz istoriju čovečjeg leta

Oto Bihalji-Merin

Fascinantno delo koje hronološki i umetnički prati čovekovu težnju za letom, od mitoloških početaka do modernih dostignuća u avijaciji. Autor istražuje kako je ideja leta oblikovala ljudsku maštu i umetnost kroz vekove.

Nolit, 1936.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
12,34
Ova jedina zemlja (Idemo li u katastrofu ili treću revoluciju?)

Ova jedina zemlja (Idemo li u katastrofu ili treću revoluciju?)

Rudi Supek

Supek ističe potrebu za globalnom saradnjom i odgovornošću kako bi se osigurala održivost naše planete.

Naprijed, 1973.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,323,99
Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore

U živopisnoj povijesti američke kulture, Moore ispituje ulogu religije na tržištu, otkrivajući kako su vjerski vođe posuđivali komercijalne prakse za promicanje vjere - i kako su poslovni lideri posuđivali religiju za promicanje trgovine.

Oxford University Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,34
Zaboravljanje (Alzheimerova bolest: bolest jedne epidemije)

Zaboravljanje (Alzheimerova bolest: bolest jedne epidemije)

David Shenk

Alchajmerova bolest, neizlečivi progresivni poremećaj pamćenja i prava javnozdravstvena pošast bliske budućnosti, glavni je lik ove vrlo čitljive i razumljivo napisane knjige.

Algoritam, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,98
Najveće kulture svijeta 3: Grčka

Najveće kulture svijeta 3: Grčka

Catherine Regulier

Najveće kulture sveta je zbirka od osam knjiga koje govore o velikim svetskim civilizacijama. U Hrvatskoj su knjige prvi put objavljene 2005. godine u Rijeci kod izdavača Ektrada d.o.o., ali je svih osam knjiga objavljeno i specijalno za Večernji list.

Extrade, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,984,49 - 6,16