Who Are We Now?: Christian Humanism and the Global Market from Hegel to Heaney

Who Are We Now?: Christian Humanism and the Global Market from Hegel to Heaney

Nicholas Boyle

Teologija više ne može postojati odvojeno od politike, filozofije i književnosti. Ovo je osnova Nicholasa Boylea za ispitivanje osobnog i kulturnog identiteta u današnjem svijetu.

Zajedno sa spektakularnim slomom perspektiva koje je 1989. nametnuo Hladni rat, pale su i lažne izvjesnosti nacionalnog i imperijalnog doba koje su oblikovale naš kolektivni i individualni identitet. Dok se pokušavamo pregrupirati i redefinirati sebe i svoje društvene veze, moramo uzeti u obzir dvije naizgled kontradiktorne sile: tendenciju prema raznolikosti i pluralizmu, s jedne strane, i težnju ka sve većem ujedinjenju, s druge strane. U ovoj knjizi Nicholas Boyle nudi deset studija o implikacijama sve integriranije svjetske ekonomske strukture na naš osjećaj političkog, kulturnog i osobnog identiteta. On zagovara duboku međupovezanost politike, religije, filozofije i književnosti i njihovu zajedničku neodvojivost od ekonomske baze. U tom procesu, on koristi filozofske i književne ideje kako bi uspostavio sustavne osnove za optimizam o nadnacionalnom poretku u nastajanju, s ciljem vraćanja mogućnosti "velikog narativa" u našu kolektivnu prošlost i budućnost. Međutim, njegovo istraživanje globalnog uma ne zanemaruje mnoga mučna osobna pitanja koja su pokrenuta preokretom 90-ih: Jesmo li više od potrošača i proizvođača? U kojoj mjeri nas još uvijek definira naša nacionalna pripadnost, naš spol, naše vjersko i kulturno opredjeljenje? Je li kršćanska perspektiva održiva u takvom sekularnom svijetu? Mogu li književnost i filozofija dati smisao pojedinačnim životima? Kakvu će ulogu igrati intelektualna klasa? Boyle pomno promatra Njemačku i Britaniju, njihove razlike i sve veću sličnost. On, između ostalih, govori o Thatcher, Fukuyami, Hegelu, Nietzscheu, Heideggeru, Derridi i Seamusu Heaneyju. Boyle tvrdi da će svijet, kako svijet bude postajao manje podijeljen, ali više disparatan, a njegov poredak manje drakonski, ali sve nesigurniji, odabir putova koji će najvjerojatnije dovesti do pravde i mira reformirati naš uništeni osjećaj identiteta.

Dimenzije
22 x 15 cm
Broj strana
348
Nakladnik
T & T Clark International, Illinois, 2000.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
978-0-56708-726-3

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Opća kultura III

Opća kultura III

Nikola Bačić

Riječ je o trećem dijelu serije udžbenika koji su pokrivali temeljna znanja iz različitih područja ljudskog stvaralaštva, društva i civilizacije.

VISOKA INDUSTRIJSKO-PEDAGOŠKA ŠKOLA U RIJECI, 1971.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,98
Za sociologiju - Obnavljanje i kritika u sociologiji danas

Za sociologiju - Obnavljanje i kritika u sociologiji danas

Alvin W. Gouldner
Globus, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
4,50
Više razumijevanja u braku

Više razumijevanja u braku

Paul Tournier

Ova knjiga može biti korisna za sve parove koji žele dublje razumeti svoj odnos i raditi na njegovom unapređenju.

Provincijalat franjevaca trećoredaca, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,14 - 4,22
S tradicionalnih na nove puteve: Trgovina, obrt, industrija i bankarske ustanove grada Osijeka na prijelazu stoljeća od 1868. do 1918. godine

S tradicionalnih na nove puteve: Trgovina, obrt, industrija i bankarske ustanove grada Osijeka na prijelazu stoljeća od 1868. do 1918. godine

Zlata Živaković-Kerže

The book explores the economic development of Osijek after the Croatian-Hungarian Settlement until the end of World War I. Osijek, as an important center of Slavonia, experienced a significant economic boom thanks to its location on the Drava River and th

Hrvatski institut za povijest, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,245,43 - 7,32
Osnove teorije o znacima

Osnove teorije o znacima

Charles W. Morris
BIGZ, 1975.
Srpski. Latinica. Broširano.
7,28
Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore
Oxford University Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,34