Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore

U živopisnoj povijesti američke kulture, Moore ispituje ulogu religije na tržištu, otkrivajući kako su vjerski vođe posuđivali komercijalne prakse za promicanje vjere - i kako su poslovni lideri posuđivali religiju za promicanje trgovine.

To je knjiga puna fascinantnog popisa američkih originala, uključujući showmana PT Barnuma i kružnog vozača Lorenza Dowa, slikara Fredericka Churcha i romanopisca Neda Buntlinea, Sylvestera Grahama (izumitelj Graham krekera) i "Poughkeepsie Seer" Andrewa Jacksona Davisa , filmski redatelji DW Griffith i Cecil B. DeMille, Norman Vincent Peale i biskup Fulton J. Sheen. Moore slika pronicljive portrete osoba kao što je Mason Locke Weems (Weemsov brak agresivnog marketinga i moralne misije - u tako krvavim, nasilnim pričama kao što su Pijanovo zrcalo ili Božja osveta preljubu--bio je važno polazište američke kulturne industrije), religiozni govornik George Whitefield (koji je pretvorio crkvene službe u masovnu zabavu, koristeći svoj glumački talent da očara goleme gomile ljudi), i Dwight Moody, bivši prodavač za boot-and -operacija cipela koji je osnovao religijsko carstvo u čijem je središtu bio Moody Bible Institute u Chicagu (i koji je oglašavao svoje sastanke na zabavnim stranicama novina). Moore također pokazuje kako su Mormoni bili pioniri u slobodnim aktivnostima (Brigham Young je izgradio čuveno Salt Lake Theatre, koje prima 1500 ljudi, mjesecima prije početka radova na Tabernakulu), kako je Henry Ward Beecher pomogao gorljivom protestantu da postane besprijekoran potrošač (izričito opravdavajući izgradnju skupe vile, te skupljanje umjetnina i antiknog namještaja, kao pravilne tendencije pobožnih ljudi), i kako ih je Prvi amandman, uskraćujući vjerskim skupinama status i financijsku solventnost državne crkve, prisilio da se natječu na tržištu za pozornost Amerikanaca: vjerski vođe mogli bi se ili prepustiti utjecaju tržišta ili gledati kako im crkve umiru. U rasponu od uspona gimnazija i "mišićavog kršćanstva," do stvaranja pokreta Chautauqua (miješanje pobožnih službi s koncertima, vatrometom, krijesovima i šaljivim predavanjima), do "Blagoslovnih sporazuma" Orala Roberta i Scijentološke crkve L. Rona Hubbarda , Selling God pruža i fascinantnu društvenu povijest i pronicljiv pogled na religiju u Americi.

Dimenzije
20 x 13 cm
Broj strana
317
Izdavač
Oxford University Press, Oxford, 1994.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
978-0-19509-838-9

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Knjiga o Božiću

Knjiga o Božiću

Dunja Rihtman-Auguštin

Etnološki prikaz božićnih i božićnih običaja u hrvatskoj narodnoj kulturi.

Golden marketing, 1995.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
18,56
Najveće kulture svijeta 1: Egipat

Najveće kulture svijeta 1: Egipat

Ania Skliar

Najveće kulture sveta je zbirka od osam knjiga koje govore o velikim svetskim civilizacijama. U Hrvatskoj su knjige prvi put objavljene 2005. godine u Rijeci kod izdavača Ektrada d.o.o., ali je svih osam knjiga objavljeno i specijalno za Večernji list.

Extrade, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,74
Politička teorija i socijalizam

Politička teorija i socijalizam

Umberto Cerroni
Školska knjiga, 1976.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,99
Guide to Contemporary Culture

Guide to Contemporary Culture

Gene Edward Veith

Postmoderne ideje (da istina, smisao i individualni identitet ne postoje) prodrle su u naše društvo. Ova knjiga nudi čitatelju jasno razumijevanje onoga što se događa i pomaže oblikovati kršćanski odgovor.

Inter Varsity Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,24
Hollywood vs. America: Popular Culture and the War on Traditional Values

Hollywood vs. America: Popular Culture and the War on Traditional Values

Michael Medved

Zašto se čini da je naša popularna kultura tako dosljedno neprijateljska prema vrijednostima do kojih većina Amerikanaca drži? Zašto industrija zabave napada religiju, veliča brutalnost, potkopava obitelj i ismijava domoljublje?

HarperCollins Publishers, 1992.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
18,32
Dubrovnik grad kulture i umjetnosti

Dubrovnik grad kulture i umjetnosti

Antun Travirka

S planom grada

Forum, 2008.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12