Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore

U živopisnoj povijesti američke kulture, Moore ispituje ulogu religije na tržištu, otkrivajući kako su vjerski vođe posuđivali komercijalne prakse za promicanje vjere - i kako su poslovni lideri posuđivali religiju za promicanje trgovine.

To je knjiga puna fascinantnog popisa američkih originala, uključujući showmana PT Barnuma i kružnog vozača Lorenza Dowa, slikara Fredericka Churcha i romanopisca Neda Buntlinea, Sylvestera Grahama (izumitelj Graham krekera) i "Poughkeepsie Seer" Andrewa Jacksona Davisa , filmski redatelji DW Griffith i Cecil B. DeMille, Norman Vincent Peale i biskup Fulton J. Sheen. Moore slika pronicljive portrete osoba kao što je Mason Locke Weems (Weemsov brak agresivnog marketinga i moralne misije - u tako krvavim, nasilnim pričama kao što su Pijanovo zrcalo ili Božja osveta preljubu--bio je važno polazište američke kulturne industrije), religiozni govornik George Whitefield (koji je pretvorio crkvene službe u masovnu zabavu, koristeći svoj glumački talent da očara goleme gomile ljudi), i Dwight Moody, bivši prodavač za boot-and -operacija cipela koji je osnovao religijsko carstvo u čijem je središtu bio Moody Bible Institute u Chicagu (i koji je oglašavao svoje sastanke na zabavnim stranicama novina). Moore također pokazuje kako su Mormoni bili pioniri u slobodnim aktivnostima (Brigham Young je izgradio čuveno Salt Lake Theatre, koje prima 1500 ljudi, mjesecima prije početka radova na Tabernakulu), kako je Henry Ward Beecher pomogao gorljivom protestantu da postane besprijekoran potrošač (izričito opravdavajući izgradnju skupe vile, te skupljanje umjetnina i antiknog namještaja, kao pravilne tendencije pobožnih ljudi), i kako ih je Prvi amandman, uskraćujući vjerskim skupinama status i financijsku solventnost državne crkve, prisilio da se natječu na tržištu za pozornost Amerikanaca: vjerski vođe mogli bi se ili prepustiti utjecaju tržišta ili gledati kako im crkve umiru. U rasponu od uspona gimnazija i "mišićavog kršćanstva," do stvaranja pokreta Chautauqua (miješanje pobožnih službi s koncertima, vatrometom, krijesovima i šaljivim predavanjima), do "Blagoslovnih sporazuma" Orala Roberta i Scijentološke crkve L. Rona Hubbarda , Selling God pruža i fascinantnu društvenu povijest i pronicljiv pogled na religiju u Americi.

Dimenzije
20 x 13 cm
Broj strana
317
Nakladnik
Oxford University Press, Oxford, 1994.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
978-0-19509-838-9

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kultura i demokratija

Kultura i demokratija

Stevan Majstorović
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,34
Pevač priča

Pevač priča

Albert B. Lord

Pjevač priča (1960) jedno je od najvažnijih i najutjecajnijih suvremenih studija o usmenoj književnosti. Ono je rezultat višegodišnjih proučavanja načina stvaranja i izvođenja usmene poezije na tlu Crne Gore, Sandžaka i jednog dela Bosne i Hercegovine.

Biblioteka XX vek, 1990.
Srpski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
21,36
Promjene u svakodnevnom životu sela i grada

Promjene u svakodnevnom životu sela i grada

Zbornik radova

Institut za društvena istraživanja Sveučilišta u Zagrebu, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,50
Demografsko ekološki slom

Demografsko ekološki slom

Zoran Roca

Mit o demografskoj eksploziji i ekološkoj katastrof

August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,18
Semiologija rituala

Semiologija rituala

Ivan Kovačević

Mitovi i rituali su možda najprivlačniji dio etnološke problematike, kako za same etnologe, tako i za čitaoce različitih profila. Semiološki pristup otkriva poruke i značenja onih vjerovanja i ponašanja koja smatramo tradicionalnim.

Biblioteka XX vek, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
6,36
Guide to Contemporary Culture

Guide to Contemporary Culture

Gene Edward Veith

Postmoderne ideje (da istina, smisao i individualni identitet ne postoje) prodrle su u naše društvo. Ova knjiga nudi čitatelju jasno razumijevanje onoga što se događa i pomaže oblikovati kršćanski odgovor.

Inter Varsity Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,24