Ikonoklast

Ikonoklast

Gregory Berns

Ikonoklasta, prema Gregoriju Bernsu, označava osobu koja razmišlja nekonvencionalno, podriva utvrđene norme i donosi inovativne ideje uprkos društvenim pritiscima.

Berns u ovoj knjizi istražuje kako mozak ikonoklasta funkcioniše drugačije od prosečnog uma, posebno u oblastima percepcije, suočavanja sa strahom i donošenja odluka pod društvenim pritiscima. On naglašava da ikonoklasti nisu nužno rođeni s posebnom sposobnošću, već da razvijaju drugačiji način razmišljanja kroz iskustva i neurološke procese. Kroz neuroznanstvena istraživanja i primere iz stvarnog života, Berns objašnjava kako se može prevazići strah, sagledati svet iz nove perspektive i postići inovativno razmišljanje koje dovodi do značajnih promena u društvu.

Naslov originala
Iconoclast
Prevod
Ivan Spajić
Dimenzije
24 x 16 cm
Broj strana
250
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Međunarodni ekonomski odnosi

Međunarodni ekonomski odnosi

Đurica Acin, Antonije Tasić

Ova knjiga obuhvata analizu ekonomske saradnje između različitih zemalja, trgovine, investicija, monetarne politike i drugih aspekata međunarodne ekonomije.

Institut za međunarodne ekonomske odnose, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,28
Položaj i problemi porodice u procesu konstituisanja samoupravnog socijalističkog društva

Položaj i problemi porodice u procesu konstituisanja samoupravnog socijalističkog društva

Predstavlja zbornik radova koji analizira ulogu i izazove porodice u tadašnjem jugoslovenskom društvu zasnovanom na samoupravi.

Institut za političke studije, 1968.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,16
Komunisti protiv komunjara : logično testiranje perestrojke

Komunisti protiv komunjara : logično testiranje perestrojke

Čedo Šakota

Socijalizam-kriza, perestrojka

Književne novine, 1989.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
5,50
Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Jose Silva, Ed Bernd Jnr.

Ova knjiga predstavlja primenu čuvene Silva metode u oblasti prodaje i poslovnog uspeha.

24 sata, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,16
The Rules of Management

The Rules of Management

Richard Templar

Ova pravila su vodeći principi koji vam pokazuju kako da inspirišete svoj tim na način koji daje rezultate. Oni će vam pomoći da kažete pravu stvar, uradite pravu stvar i instinktivno znate kako da se nosite sa svakom situacijom.

Pearson Prentice Hall, 2005.
Engleski. Latinica. Broširano.
9,38
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48