Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga „Strateški menadžment“ (14. izdanje, 2008) autora Artura A. Tompsona, A.J. Strickland III i John E. Gamble je sveobuhvatan udžbenik podeljen u dva dela.

Prvi deo se bavi konceptima i tehnikama razvoja i implementacije strategije upravljanja kroz 13 poglavlja koja pokrivaju teme kao što su analiza eksternog okruženja, vrednovanje resursa, generičke konkurentske strategije, diverzifikacija i etika i društvena odgovornost. Drugi deo sadrži 37 poslovnih slučajeva iz stvarnog života, uključujući poznate kompanije kao što su Starbucks, Netflik, Dell Computer i McDonald's, pružajući čitaocima praktičan uvid u primenu strateških koncepata. Ovo izdanje prilagođeno je najnovijim trendovima i promenama u oblasti strateškog menadžmenta, što ga čini nezamenljivim udžbenikom za studente i profesionalce u menadžmentu.

Naslov originala
Crafting and Executing Strategy
Prevod
Paola Saganić, Ivana Ostojčić, Dunja Žarković
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
26 x 21 cm
Broj strana
1180
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ova jedina zemlja (Idemo li u katastrofu ili treću revoluciju?)

Ova jedina zemlja (Idemo li u katastrofu ili treću revoluciju?)

Rudi Supek

Supek ističe potrebu za globalnom saradnjom i odgovornošću kako bi se osigurala održivost naše planete.

Naprijed, 1973.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,32
Čudesna dolina. Poorljavljem kroz prostor i vrijeme u riječi i slici

Čudesna dolina. Poorljavljem kroz prostor i vrijeme u riječi i slici

Tomislav Krpan

Ova knjiga istražuje istoriju i kulturu Poorljavskog kraja kroz bogate ilustracije i detaljne opise.

Privlačica, 1995.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
10,26
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
#21 Kriminalistička obrada krivičnih dela pronevere

#21 Kriminalistička obrada krivičnih dela pronevere

Miodrag Đosić
Savezni sekretarijat za unutrašnje poslove, 1972.
Srpski. Latinica. Broširano.
7,96
Hrvatski pravopis

Hrvatski pravopis

Hrvatski pravopis potpisuje 14 naučnika Instituta, čijim se naporima pridružilo 400 stručnjaka koji su uz komentare i sugestije učestvovali u višemesečnoj javnoj raspravi i tako doprineli oblikovanju konačnog teksta.

Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 2024.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,86
Djevojka u gradu: djevojaštvo u 19. stoljeću

Djevojka u gradu: djevojaštvo u 19. stoljeću

Dubravka Zima

Pažljivim pristupom izvorima i terminima, doslednom interdisciplinarnošću i otvorenošću, knjiga Dubravke Zima otvara i uspostavlja parametre za kritičko razumevanje devojaštva u njegovoj istorijskoj perspektivi.

Naklada Ljevak, 2022.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
15,28