
The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)
Jedan primerak je u ponudi
Jedan primerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.
Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.
Knjiga „Strateški menadžment“ (14. izdanje, 2008) autora Artura A. Tompsona, A.J. Strickland III i John E. Gamble je sveobuhvatan udžbenik podeljen u dva dela.
Blažo Mandić došao je u Kabinet Predsjednika Republike iz Bosne i Hercegovine 1954. godine, i tu ostao do kraja Titovog Života.
Knjiga je namenjena zaposlenima u vanprivrednim delatnostima (društvenim, verskim, profesionalnim, političkim i dr.), u cilju rešavanja problema na način primeren tržišnim uslovima.
"Novinar "Politike" Momčilo Stefanović nekoliko je godina kružio svijetom, pitao i bilježio mišljenja istaknutih svjetskih ličnosti - državnika, publicista, umjetnika - o Titu i njegovoj ulozi u jugoslavenskim i, šire, svjetskim razmjerima."