The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)

The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)

Alireza Azquandi, Mohammad Hassan Rajabi, Hatam Quaderi, Manouchehr Mohammadi, Gholam-Reza Mosawwar Rahmani, Abulfazl Delavari
Prevod
Sodroddin Moosavi
Dimenzije
23,5 x 16,5 cm
Broj strana
227
Izdavač
Al-Hoda, Teheran, 2001.
 
Tiraž: 2.000 primeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
1-87-090710-8

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Poduzetništvo (sedmo izdanje)

Poduzetništvo (sedmo izdanje)

Robert D. Hisrich, Michael P. Peters, Dean A. Shepherd

This book provides a comprehensive overview of entrepreneurship, covering key concepts such as developing an entrepreneurial idea, business planning, financing, management, and business growth.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
24,22
Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Glen M. Broom

"Effective Public Relations" (tenth edition, 2010) by Glen M. Broom is one of the key works in the field of public relations.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
47,98
Unsere Kinder-Arbeit

Unsere Kinder-Arbeit

Hans Rasimus, Lissi Lehmann, Else Eck, Andreas Kuhn, Dr. Gottfried Kutchera
Essegg, 1941.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
39,99
Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ivo Šarinić
Nakladni zavod Josip Čaklović, 1935.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,99
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Market research has been present for decades as an activity that helps in business decision-making. Understanding and applying market research have become an important and serious component of business.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Marketing Management" (12th edition, 2008) by Philip Kotler and Kevin Lane Keller is one of the most influential works in the field of marketing.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10