Utjecaj: Znanost i praksa

Utjecaj: Znanost i praksa

Robert B. Cialdini

Prevod kultne Čaldinijeve knjige, u kojoj široj i stručnijoj publici donosi principe na kojima se zasniva društveni uticaj atraktivnim stilom, potkrijepljen intervjuima, citatima i sistematskim ličnim zapažanjima.

Knjiga istražuje mehanizme i tehnike koje ljudi koriste da utiču na odluke i ponašanje drugih. Cialdini identifikuje šest ključnih principa uticaja:

  • Reciprocitet: Ljudi se osećaju obaveznim da uzvrate uslugu ili poklon. Ovaj princip često koriste trgovci na malo koji nude besplatne uzorke kako bi podstakli kupce da kupuju.

  • Posvećenost i doslednost: Kada se osoba jednom posveti nečemu, sklona je da deluje u skladu sa tom posvećenošću kako bi ostala dosledna svojim prethodnim odlukama.

  • Društveni dokaz: Ljudi često gledaju na ponašanje drugih da bi odredili ispravno ponašanje u datoj situaciji. Na primer, restoran pun ljudi se doživljava kao bolji od praznog.

  • Autoritet: Ljudi su skloniji da prate savete ili uputstva ljudi koje doživljavaju kao autoritete ili stručnjake.

  • Sviđanje: Lakše nas ubede ljudi koji nam se sviđaju ili sa kojima osećamo povezanost.

  • Retkost: Ljudi više cene stvari koje su retke ili ograničene u dostupnosti. Ovaj princip se koristi u marketinškim kampanjama sa ograničenim ponudama.

Ćaldini je proveo tri godine istražujući tehnike ubeđivanja, radeći inkognito u različitim prodajnim i marketinškim okruženjima da bi iz prve ruke razumeo kako se ovi principi primenjuju u praksi. Njegovi nalazi pružaju vredan uvid u psihologiju ubeđivanja i kako se ovi principi mogu koristiti etički ili manipulativno.

Naslov originala
Influence: The Psychology of Persuasion
Prevod
Ivanka Rajh
Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
264
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53246-030-8

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Menadžment uredskog poslovanja (osmo izdanje)

Menadžment uredskog poslovanja (osmo izdanje)

Zane K. Quible

Knjiga „Upravljanje kancelarijskim poslovanjem“ autora Zejna K. Kvibla, u svom osmom izdanju iz 2010. godine, pruža sveobuhvatan pregled ključnih aspekata kancelarijskog poslovanja.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
20,10
Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Ante Babić

Novo, dopunjeno i ažurirano izdanje englesko-hrvatskog i hrvatsko-engleskog poslovnog rječnika u dva toma vrijedno je poslovnim ljudima, u vrijeme gotovo svakodnevnog pojavljivanja novih ekonomskih pojmova koji prate brojne promjene u teoriji i praksi pos

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
56,38
Faktor uspjeha

Faktor uspjeha

Robert Sharpe, David Lewis

Knjiga je, jednostavno rečeno, psihoterapeutski priručnik uradi sam.

Biblioteka popularne psihologije, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,64
The Breakdown of Nations

The Breakdown of Nations

Leopold Kohr

Ova knjiga pokazuje da su kroz povijest ljudi koji su živjeli u malim državama, gdje su politički vođe dostupni, a ne udaljeni, bili sretniji, miroljubiviji, kreativniji i napredniji.

Christopher Davies Publishers, 1957.
Engleski. Latinica. Broširano.
39,64
Pregled nauke o međunarodnim odnosima na Zapadu

Pregled nauke o međunarodnim odnosima na Zapadu

Radovan Vukadinović

Овај рукопис, написан 1965. године, покрива теме као што су политика, дипломатија, економија и безбедност.

Institut za međunarodnu politiku i privredu, 1965.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,88
Kako postati bogat u Hrvatskoj

Kako postati bogat u Hrvatskoj

Sanjin Frlan

Od nule do miliona za dve godine ili manje!

Frlan, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,36