Janusovo lice turizma

Janusovo lice turizma

Vlatko Jadrešić

Knjiga Janusovo lice turizma koncipirana je kao znanstvena sinteza, koja kroz selektivno-održivu koncepciju nudi na teorijsko-empirijskom planu nova, bolja i dugoročnija rješenja, na tragu stalnih metamorfoza, preusmjeravanja i inovacija, ali isto tako i poticajna rasprava i sučeljavanje o proturječnom biću turizma i društva. Da bi se uspjelo u tim namjerama trebalo je svestrano podvrgnuti analizi i kritici koncepciju, koja dugo već vlada u turističkoj teoriji i praksi u svijetu i Hrvatskoj. Ta se kritika mogla postići upućivanjem na brojne prijepore, kontroverze i mistifikacije turizma koje su posljedica prevladavajućeg interesno-tržišnog pristupa toj složenoj prostornoj, društvenoj i ekonomskoj pojavi.

Urednik
Ilija Ranić
Naslovnica
Ana Pojatina
Dimenzije
24,5 x 16,5 cm
Broj strana
358
Izdavač
Plejada, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53560-470-9

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Biograd na moru

Biograd na moru

Vlatko Jadrešić, Duško Kraljev, Nikola Jakšić, Dragomarić
Zadiz d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
4,99
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati
Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga Herojsko vodstvo opisuje principe vođenja inspirisane isusovačkim metodama, naglašavajući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspešnog liderstva.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00
RRiF-ov računski plan za poduzetnike

RRiF-ov računski plan za poduzetnike

Mladen Habek, Vlado Brkanić
RRiF-plus, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,20
Makroekonomija, vodič za učenje

Makroekonomija, vodič za učenje

Olivier Blanchard, David W. Findlay

"Vodič za učenje – Makroekonomija" Oliviera Blancharda je prateći materijal uz njegov udžbenik, koji kroz sažeta objašnjenja, vežbe i primere pomaže studentima da bolje razumeju ključne makroekonomske pojmove i modele.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,00