Janusovo lice turizma

Janusovo lice turizma

Vlatko Jadrešić

Knjiga Janusovo lice turizma koncipirana je kao znanstvena sinteza, koja kroz selektivno-održivu koncepciju nudi na teorijsko-empirijskom planu nova, bolja i dugoročnija rješenja, na tragu stalnih metamorfoza, preusmjeravanja i inovacija, ali isto tako i poticajna rasprava i sučeljavanje o proturječnom biću turizma i društva. Da bi se uspjelo u tim namjerama trebalo je svestrano podvrgnuti analizi i kritici koncepciju, koja dugo već vlada u turističkoj teoriji i praksi u svijetu i Hrvatskoj. Ta se kritika mogla postići upućivanjem na brojne prijepore, kontroverze i mistifikacije turizma koje su posljedica prevladavajućeg interesno-tržišnog pristupa toj složenoj prostornoj, društvenoj i ekonomskoj pojavi.

Urednik
Ilija Ranić
Naslovnica
Ana Pojatina
Dimenzije
24,5 x 16,5 cm
Broj strana
358
Nakladnik
Plejada, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53560-470-9

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Biograd na moru

Biograd na moru

Vlatko Jadrešić, Duško Kraljev, Nikola Jakšić, Dragomarić
Zadiz d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
4,99
Rukovođenje na višoj razini

Rukovođenje na višoj razini

Ken Blanchard

Knjiga pruža smjernice za povećanje individualne i organizacijske učinkovitosti kroz primjenu tehnika situacijskog vodstva, stvaranje jasnih ciljeva i vizija te pretvaranje kupaca u lojalne sljedbenike.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
24,00
IT u primjeni

IT u primjeni

Dennis G. Severance, Jacque Passino

Rukovoditeljski vodič za primjenu sustava informacijske tehnologije.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
4,12 - 4,24
Organizacija poslova i vrednovanje rada

Organizacija poslova i vrednovanje rada

Dušan Janičić, Momčilo Živković

Vrednovanje rada je ključno za pravedno nagrađivanje zaposlenika. To uključuje procjenu radnih zadataka, kompetencija i doprinosa svakog zaposlenika.

Institut za unapređenje robnog prometa, 1986.
Srpski. Latinica. Broširano.
10,26
Ne mari za male stvari… na poslu

Ne mari za male stvari… na poslu

Richard Carlson

Treća knjiga u seriji, Ne mari za male stvari na poslu, nastavlja uspješan niz i nudi novih sto savjeta kako smanjiti razinu stresa, ovaj put, vezanog za radno mjesto.

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
The Naked Manager

The Naked Manager

Robert Heller

Otkriva kako današnji menadžeri mogu izbjeći pogreške vrijedne milijune dolara koje mnogi vrhunski rukovoditelji i dalje rade unatoč svojim visoko plaćenim konzultantima i mudrosti poslovne škole

Coronet Books, 1974.
Engleski. Latinica. Broširano.
4,35