Janusovo lice turizma

Janusovo lice turizma

Vlatko Jadrešić

Knjiga Janusovo lice turizma koncipirana je kao znanstvena sinteza, koja kroz selektivno-održivu koncepciju nudi na teorijsko-empirijskom planu nova, bolja i dugoročnija rješenja, na tragu stalnih metamorfoza, preusmjeravanja i inovacija, ali isto tako i poticajna rasprava i sučeljavanje o proturječnom biću turizma i društva. Da bi se uspjelo u tim namjerama trebalo je svestrano podvrgnuti analizi i kritici koncepciju, koja dugo već vlada u turističkoj teoriji i praksi u svijetu i Hrvatskoj. Ta se kritika mogla postići upućivanjem na brojne prijepore, kontroverze i mistifikacije turizma koje su posljedica prevladavajućeg interesno-tržišnog pristupa toj složenoj prostornoj, društvenoj i ekonomskoj pojavi.

Urednik
Ilija Ranić
Naslovnica
Ana Pojatina
Dimenzije
24,5 x 16,5 cm
Broj strana
358
Nakladnik
Plejada, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53560-470-9

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Biograd na moru

Biograd na moru

Vlatko Jadrešić, Duško Kraljev, Nikola Jakšić, Dragomarić
Zadiz d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
4,99
Ekonomija spomeničke baštine

Ekonomija spomeničke baštine

Hrvoje Šošić
Školska knjiga, 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,50
Menadžment

Menadžment

Heinz Weihrich, Harold Koontz

Prijevod desetog američkog izdanja knjige koje je obogaćeno mnogim novim informacijama vezanim uz suvremene zamisli, tehnike i osobine upravljanja.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,24
Kako je stroj zamijenio ruke

Kako je stroj zamijenio ruke

Peter Klemm

Kako je stroj zamijenio ruke (1968.) autora Petera Klemm-a istražuje razvoj tehnologije i industrijalizacije, fokusirajući se na utjecaj strojeva na ljudski rad.

Školska knjiga, 1968.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,22
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48