Hrvatski slikari i kipari: Slavonija-Srijem

Hrvatski slikari i kipari: Slavonija-Srijem

Matko Peić
Urednik
Ive Mažuran
Naslovnica
Ive Mažuran
Dimenzije
24,5 x 20,5 cm
Broj strana
287
Izdavač
Matica hrvatska, Osijek, 1969.
 
Latinica. Tvrde korice s omotom.
Jezik: Hrvatski.

Dva primerka su u ponudi

Primerak broj 1

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!

Primerak broj 2

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Pristup likovnom djelu

Pristup likovnom djelu

Matko Peić

Knjiga služi kao vodič za razumevanje i analizu likovnih dela. Peićev pristup se razlikuje od tradicionalnih knjiga o estetici i istoriji umetnosti – njegov cilj je da nauči čitaoca kako da gleda i tumači umetničko delo.

Školska knjiga, 1968.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,22 - 6,42
Republika 1964/5

Republika 1964/5

Augustin Stipčević, Zlatko Tomičić, Ljerka Šifler, Ivan Raos, Nada Iveljić, Krsto Špoljar, Matko ...

Časopis za književnost i umjetnost

Zora, 1964.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,82
Slavonija - likovne umjetnosti

Slavonija - likovne umjetnosti

Matko Peić
Glas Slavonije, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
4,62 - 7,50
Prethistorijske kulture

Prethistorijske kulture

Gert V. Natzmer

Knjiga se bavi proučavanjem praistorijskih kultura, njihovim razvojem, materijalnim ostacima i uticajem na kasnije periode.

Zora, 1966.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,14
Muzeji svijeta - Pinacoteca di brera – Milano

Muzeji svijeta - Pinacoteca di brera – Milano

Pinacoteca di Brera u Milanu je jedna od najvažnijih galerija slika u Italiji. Nalazi se u Palazzo Brera i sadrži izuzetnu kolekciju italijanskih slika od 13. do 20. veka.

Mladost, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
10,68
Ružić

Ružić

Mladenka Šolman

Skulptura Branka Ružića nastajala je po strani od avangardističkih zanosa i rasla kao nov sustav sabrane forme, koja se čuva velike geste. Kipar je poništavao opisnost vanjskog na račun gustoće unutarnjeg i tako dolazio do univerzalnog kiparskog jezika.

Grafički zavod Hrvatske (GZH), 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,22