Philosophie der Sozialwissenschaften

Philosophie der Sozialwissenschaften

Karl Acham
Dimenzije
21 x 13 cm
Broj strana
412
Izdavač
Verlag Karl Alber, München, 1983.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Nemački.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Pedagogija braće Radić

Pedagogija braće Radić

Nedjeljko Kujundžić

Skica istorijske scene na kojoj su živeli i stvarali Antun i Stjepan Radić i izvorište i polazište pedagoške misli braće Radić.

Školske novine, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,38
Rješenje za 86 posto

Rješenje za 86 posto

Vijay Mahajan, Kamini Banga

Kako uspeti sa najvećom tržišnom šansom u narednih 50 godina.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,20
Veličina i granice Freudove misli

Veličina i granice Freudove misli

Erich Fromm

From se razvijao kao kritičar savremenog društva pod uticajem Marksa, Frojda i frankfurtskog kruga. Isticao se kao originalan kritički tumač Frojdovih koncepcija, koje su njegova druga osnovna inspiracija.

Naprijed, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,98
Who Are We Now?: Christian Humanism and the Global Market from Hegel to Heaney

Who Are We Now?: Christian Humanism and the Global Market from Hegel to Heaney

Nicholas Boyle

Teologija više ne može postojati odvojeno od politike, filozofije i književnosti. Ovo je osnova Nicholasa Boylea za ispitivanje osobnog i kulturnog identiteta u današnjem svijetu.

T & T Clark International, 2000.
Engleski. Latinica. Broširano.
9,42
Rečnik žargona

Rečnik žargona

Dragoslav Andrić

Ovom je knjigom Dragoslava Andrića govor koji će uvijek biti izvan zvaničnih rječnika književnog jezika dobio zasluženu posvetu, omogućivši mu da postane koliko-toliko ravnopravan član jedne jezičke zajednice.

BIGZ, 1976.
Srpski. Ćirilica. Tvrde korice s omotom.
32,46
Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namenjena zaposlenima u vanprivrednim delatnostima (društvenim, verskim, profesionalnim, političkim i dr.), u cilju rešavanja problema na način primeren tržišnim uslovima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,985,24