
Interna medicina : Principi i praksa
Udžbenik za studente i liječnike
Jedan primerak je u ponudi
Udžbenik za studente i liječnike
Jedan primerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.
„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.
Rečnik sadrži više od 60.000 reči – izvedenica, idioma i fraza iz savremenog italijanskog govornog i pisanog jezika. Dvanaesto, revidirano izdanje.
Četvrto hrvatskosrpsko izdanje.
Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih univerzitetskih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Delo je doživelo mnoga izdanja, uključujući i 18. izdanje iz 1990. godine, i služilo je kao temeljni udžbenik generacijama učenika.
Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis - Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu