Nikad više bez riječi – Savjetnik za mlade o izražavanju i sporazumijevanju

Nikad više bez riječi – Savjetnik za mlade o izražavanju i sporazumijevanju

Elisabeth Bonneau
Naslov originala
Fit mit Worten
Prevod
Leonard Pon
Urednik
Ivanka Borovac
Ilustracije
Stefanie Schanberg
Naslovnica
Branka Nikolić
Dimenzije
20 x 12 cm
Broj strana
183
Izdavač
Mozaik knjiga, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Frano Ivanišević

Izdano prigodom podignuća spomenika Grguru Ninskomu.

Jugoslavenska matica, 1929.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,24
Priručnik za nastavnika: uz udžbenik ˝Jezik, izražavanje i stvaranje˝

Priručnik za nastavnika: uz udžbenik ˝Jezik, izražavanje i stvaranje˝

Stjepko Težak

za 5. razred osnovne škole

Školska knjiga, 1984.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98
Edukacija za stvaralaštvo

Edukacija za stvaralaštvo

Marko Stevanović

Knjiga se bavi različitim pedagoškim tehnikama i strategijama koje nastavnici mogu koristiti za podsticanje kreativnog mišljenja kod učenika.

Tonimir, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Sve o ljubavi i seksu

Sve o ljubavi i seksu

Stuart Holroyd, Susan Holroyd

Autori ove knjige daju razumne i proverene savete o svemu u vezi sa seksom, od psihologije do tehnike, od pravila ponašanja do konkretnih problema.

Rad, 1984.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
Independence Or Stagnation?: The Imperatives Of University Reform In The United Kingdom

Independence Or Stagnation?: The Imperatives Of University Reform In The United Kingdom

Civitas: The Institute for the Study of Civil Society, 2003.
Engleski. Latinica. Broširano.
5,43
Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Alojz Kobola

Autor analizira različite pristupe i strategije kojima nastavnici mogu da podstaknu učenike da bolje razumeju i uživaju u čitanju.

Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,52