Kako se zemlje natječu: Strategija, struktura i državno upravljanje u globalnoj ekonomiji

Kako se zemlje natječu: Strategija, struktura i državno upravljanje u globalnoj ekonomiji

Richard H. K. Vietor

Kako se zemlje žure u nadmetanju u sve globaliziranijoj areni, državne strategije važnije su nego ikada.

Zemlje diljem svijeta sve oštrije se natječu za tržišta, tehnologije, vještine, inozemne investicije i kanale distribucije koji su potrebni za rast njihovih ekonomija i podizanje životnoga standarda. U našem potpuno globaliziranom svijetu, specifične će strategije tih nacionalnih vlada ili uspjeti - ili podbaciti - u naporima da potaknu i održe rast, smanje siromaštvo, prilagode se urbanizaciji i stvore radna mjesta.

U knjizi Kako se zemlje natječu: strategija, struktura i državno upravljanje u globalnoj ekonomiji, Richard H. K. Vietor pokazuje kako države određuju smjer i stvaraju klimu za nacionalni ekonomski razvoj i profitabilna privatna poduzeća. Vietor ističe da u današnjem hiperkonkurentnom okruženju država stalno osigurava specifične prednosti koje poduzeća trebaju kako bi se ravnopravno nosila s konkurentima. Te prednosti uključuju visoku štednju i niske kamatne stope za investiranje, čvrsta prava vlasništva i dobro državno upravljanje, tehnološki motiviranu i predanu radnu snagu, nisku stopu inflacije i brzo rastuće domaće tržište.

Prikazujući povijesni kontekst, ekonomske analize i intervjue s izvršnim direktorima i državnim službenicima diljem svijeta, Vietor nudi živopisnu i pronicavu analizu različitih pristupa državnim strategijama koje vode i do uspjeha i do neuspjeha. Poglavlja opisuju važne zemlje - Kinu, Indiju, Japan, Singapur i Sjedinjene Države, jednako kao i Meksiko, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Južnu Afriku i Italiju - te otkrivaju jedinstvene društvene, ekonomske, kulturne i povijesne snage koje su odredile zemljinu putanju razvoja. Vietor također osporava široko rasprostranjeno mišljenje da u tržišnim ekonomijama, kao što su Sjedinjene Države, jak utjecaj države može samo omesti poslovni uspjeh.

Provokativna u prikazu i bogata u izvorima, knjiga Kako se zemlje natječu nudi snažan uvid u razvoje poslovnih okruženja kod važnih naroda – i u prošlosti i u budućnosti.

Original title
How Countries Compete: Strategy, Structure, and Government in the Global Economy
Translation
Saša Cerovac, Igor Ljubaj
Dimensions
24 x 16 cm
Pages
370
Publisher
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latin alphabet. Hardcover with dust jacket.
Language: Croatian.

No copies available

The last copy was sold recently.

 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Komentar Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine

Komentar Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine

Jadranko Crnić

Knjiga predstavlja temeljni pravni priručnik koji detaljno analizira Zakon o naknadi za imovinu oduzetu tijekom komunističkog režima u bivšoj Jugoslaviji.

Informator, 1997.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
9.56
Otorinolaringologija za liječnika praktičara

Otorinolaringologija za liječnika praktičara

Zvonimir Krajina
Školska knjiga, 1972.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
5.203.64
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primjenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize znanosti o odlučivanju radi ispitivanja kako neka organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve ili namjere.

Mate d.o.o, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
8.12 - 21.36
Talijansko-hrvatski rječnik

Talijansko-hrvatski rječnik

Mirko Deanović, Josip Jernej

Rječnik sadržava više od 60 000 riječi - izvedenica, idioma i fraza iz suvremenoga talijanskoga govornoga i književnoga jezika. Dvanaesto, izmijenjeno izdanje.

Školska knjiga, 2012.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover with dust jacket.
34.22
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga "Herojsko vodstvo" opisuje načela vodstva inspirirana isusovačkim metodama, ističući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspješnog vodstva.

Mate d.o.o, 2005.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
18.00
Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Ken Blanchard, Sheldon Bowles

K. Blanchard and S. Bowles, authors of the New York Times business bestseller redRaving Fans, are back with the book Gung Ho.!

Mate d.o.o, 2009.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
9.26