Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera govorništva. Pridobivanje publike snažnom izvedbom.

Jerry Weissman, edukator u području korporacijskih izlaganja, dvadeset je godina proveo podučavajući izvršni kadar o vođenju uspješnih i profitabilnih promotivnih turneja prve javne ponude dionica. Njegovi klijenti pripisuju rast cijena dionica i višu vrijednost prve javne ponude dionica upravo njegovim edukativnim metodama. Weissmanove su se tehnike pokazale učinkovitima za desetke vodećih svjetskih lidera uključujući i Tima Koogla, osnivača i predsjednika uprave kompanije Yahoo!, Scotta Cooka, osnivača tvrtke Intuit te Reeda Hastinsa, osnivača i predsjednika uprave kompanije Netflix.

Sada vam Najbolji prezenter donosi istu onu učinkovitu tehniku, stil i strategiju koje su izvršnom kadru u više od 1000 kompanija pomogle u povećanju financija te u prodaji, predlaganju partnerstva i dobivanju odobrenja projekata. Zajedno sa studijama slučaja poznatih powerprezentera, Martina Luthera Kinga, Johna F. Kennedyja, Ronalda Reagana i Baracka Obame, ova vas knjiga uči kako održati pobjednički govor ili prezentaciju koji će zadržati pozornost publike od početka do kraja.

Slijedit ćete program koji u sedam koraka pokazuje kako sadržaj govora oblikovati u uvjerljivu priču. Naučit ćete kako svladati tremu prije javnoga nastupa, a izlaganje učiniti snažnim i uvjerljivim te ujedno i prirodnim. Naučit ćete komunicirati i mimikom i gestama, izazvati empatiju publike te grafički dizajn i animaciju integrirati u izlaganje.

Dimensions
23 x 15 cm
Pages
300
Publisher
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latin alphabet. Paperback.
Language: Croatian.

One copy is available

Condition:New
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
6.12
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Kristijan Krkač

Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.

Mate d.o.o, 2007.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
4.88
IT u primjeni

IT u primjeni

Dennis G. Severance, Jacque Passino

Rukovoditeljski vodič za primjenu sustava informacijske tehnologije.

Mate d.o.o, 2009.
Croatian. Latin alphabet. Paperback with dust jacket.
4.12 - 4.24
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Croatian. Latin alphabet. Paperback with dust jacket.
5.24
Financije za strateško odlučivanje

Financije za strateško odlučivanje

M. P. Narayanan, Vikram K. Nanda

Sve što trebaju znati nefinancijski menadžeri.

Mate d.o.o, 2007.
Croatian. Latin alphabet. Paperback with dust jacket.
6.36
U potrazi za skladom : jezično - metodičke studije i modeli

U potrazi za skladom : jezično - metodičke studije i modeli

Ana Pintarić
Pedagoški fakultet Sveučilišta "Josipa Jurja Strossmayera", 1997.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
6.99