Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera javnog govora. Sticanje publike moćnim nastupom.

Džeri Vajsman, korporativni edukator, proveo je dvadeset godina podučavajući rukovodioce kako da vode uspešne i profitabilne IPO promotivne ture. Njegovi klijenti rast cena akcija i veću vrednost inicijalne javne ponude akcija pripisuju upravo njegovim obrazovnim metodama. Vajsmanove tehnike su se pokazale efikasnim za desetine svetskih lidera, uključujući Tima Koogla, osnivača i izvršnog direktora Iahoo!-a, Skota Kuka, osnivača Intuita i Rida Hejstinsa, osnivača i izvršnog direktora Netflik-a.

Sada vam The Best Presenter donosi istu efikasnu tehniku, stil i strategiju koji su pomogli rukovodiocima u više od 1.000 kompanija da povećaju finansije i prodaju, predlože partnerstva i dobiju odobrenja za projekte. Zajedno sa studijama slučaja poznatih moćnih prezentatora, Martina Lutera Kinga, Džona F. Kenedija, Ronalda Regana i Baraka Obame, ova knjiga vas uči kako da održite pobednički govor ili prezentaciju koja će zadržati pažnju vaše publike od početka do kraja.

Pratićete program koji u sedam koraka pokazuje kako sadržaj govora oblikovati u ubedljivu priču. Naučićete kako da savladate tremu pre javnog nastupa i da prezentaciju učinite snažnom i ubedljivom i istovremeno prirodnom. Naučićete da komunicirate izrazima lica i gestovima, da izazovete empatiju kod publike i da integrišete grafički dizajn i animaciju u prezentaciju.

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
300
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

U ovoj knjizi svetski poznati konsultant i voditelj Džeri Vajsman govori kako da se povežete sa najtežom i najzahtevnijom publikom i inspirišete je da preduzme akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Rekonstrukcijska urološka kirurgija

Rekonstrukcijska urološka kirurgija

Darko Kröpfl, Ruđer Novak, Antun Tucak

Autori, vodeći urolozi današnjice, su svojim prilozima prenijeli svoje veliko iskustvo. Posebno u onom dijelu struke u kojemu su postigli svoj maksimum, ostavivši svoj prilog kao trajno vrhunsko dostignuće struke.

Medicinska naklada, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,64
Ekonomija

Ekonomija

Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus

Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.

Mate d.o.o, 1992.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,5210,82
Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova knjiga se bavi upravljanjem po misijama (MBM), čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,88
Talijansko-hrvatski rječnik

Talijansko-hrvatski rječnik

Mirko Deanović, Josip Jernej

Rečnik sadrži više od 60.000 reči – izvedenica, idioma i fraza iz savremenog italijanskog govornog i pisanog jezika. Dvanaesto, revidirano izdanje.

Školska knjiga, 2012.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
34,22