Management i poduzetništvo - 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo - 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Knjiga “Management i poduzetništvo” namijenjena je ponajprije osobama izrazitog poduzetničkog duha, spremnim da osobnu budućnost suoče s izazovima promjenjivog tržišnog okruženja.

Međunarodnim izdavačkim projektom pod nazivom "Management i poduzetništvo. 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeča" široj se javnosti i čitateljstvu na jednostavan, pregledan i sadržajan način podastiru rezultati istoimenog međunarodnog istraživanja. Knjigom se obuhvaćaju rezultati istraživanja ukupnosti ekonomskih, tehničko-tehnoloških, biotehničkih, socijalnih, političkih i ekoloških elemenata i sveza među njima, čime je utvrđen i okvir samog projekta. Unapređivanjem teorijske osnovice poduzetništva (analizom vlastite empirije i iskustava razvijenih zemalja), te njenim implementiranjem (kroz istraživačke i edukativne procese) doprinosi se stvaranju povoljne poduzetničke klime i okruženja. Osobito se to odnosi na razinu državne administracije, koja bitno utječe na poduzetničke uspjehe, ali i na mala i srednja privatna poduzeča, kao i privatizirana te javna poduzeča. Knjiga treba na spoznajnoj i empirijskoj razini doprinijeti stvaranju kritične mase saznanja koja omogućava: 1. oblikovanje suvremene upravljačke koncepcije, strategije i politike razvitka hrvatskog gospodarstva na razini cjeline, na razini regija/županija, odnosno na razini gospodarskih subjekata ; 2. implementaciju definiranih rješenja u hrvatsku gospodarsku politiku, uz definiranje nužnih kontrolnih točaka sustavnog monitoringa ; 3. stalno istraživanje promjenjivih uvjeta okruženja, bitnih za oblikovanje ciljeva, zadataka i poslovnog instrumentarija gospodarskih subjekata. Temeljni cilj istraživanja je postavljen u smislu definiranja koncepcije, strategije i politike razvitka poduzetništva i menedžmenta u Republici Hrvatskoj, odnosno razvijanja aplikativnih rješenja/programa ulaganja na razini obrtništva, malih i srednjih poduzeča, te javnih poduzeča u procesu pretvorbe i privatizacije. Kao sastavni dio projekta na razini idejnih rješenja te biznis-planova priređeno je 1000 programa ulaganja (napose za mala i srednja poduzeča), a prema kriterijima Svjetske banke.

Urednik
Ivo Vajić
Naslovnica
Darko Bavoljak
Dimenzije
27 x 22 cm
Broj strana
844
Nakladnik
Mladost, Zagreb, 1994.
 
Tiraž: 20.000 primjeraka
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-961610-7

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Žig knjižnice
Snižena cijena: 27,8225,04
Popust od 10% vrijedi do 14.07.2025. 23:59
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Freerk Huisken
List Verlag München, 1972.
Njemački. Latinica. Broširano.
3,98
Primijenjena matematika za poslovanje, ekonomiju, znanosti o živom svijetu i humanističke znanosti

Primijenjena matematika za poslovanje, ekonomiju, znanosti o živom svijetu i humanističke znanosti

Raymond A. Barett, Michael R. Ziegler, Karl E. Byleen

Ova knjiga daje odličan uvod u sve matematičke discipline koje se primjenjuju u društvenim znanostima, osobito ekonomiji, ali i prirodnim znanostima.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
26,54
Ne posustani, ne odustani!

Ne posustani, ne odustani!

Sanela Dropulić

Knjiga “Ne posustani, ne odustani!” – prvi je vodič za uspjeh u poduzetništvu jugoistočne Europe.

Expert product d.o.o., 2017.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,22
Veliki slom 1929: Kako nastaju velike svjetske krize

Veliki slom 1929: Kako nastaju velike svjetske krize

John Kenneth Galbraith

Knjiga jednog od najpoznatijih i najuspješnijih teoretičara političke ekonomije 20. stoljeća studija je financijskog kolapsa koji se dogodio 1929. godine u Americi i detaljna analiza tadašnjeg vremena napisana još 1955. godine.

V.B.Z, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,62
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Jose Silva, Ed Bernd Jnr.

Ova knjiga predstavlja primjenu poznate Silva metode na područje prodaje i poslovnog uspjeha.

24 sata, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,16