Međunarodni ekonomski odnosi

Međunarodni ekonomski odnosi

Đurica Acin, Antonije Tasić

Ova knjiga obuhvata analizu ekonomske suradnje između različitih zemalja, trgovine, investicija, monetarne politike i drugih aspekata međunarodne ekonomije.

Urednik
Tihomir Šuvakov
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
273
Nakladnik
Institut za međunarodne ekonomske odnose, Novi Sad, 1985.
 
Tiraž: 1.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Srpski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Tragovi patine
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga "Strateško vođenje intervjua" bavi se tehnikama i metodama efikasnog vođenja intervjua u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Organizacija poslova i vrednovanje rada

Organizacija poslova i vrednovanje rada

Dušan Janičić, Momčilo Živković

Vrednovanje rada je ključno za pravedno nagrađivanje zaposlenika. To uključuje procjenu radnih zadataka, kompetencija i doprinosa svakog zaposlenika.

Institut za unapređenje robnog prometa, 1986.
Srpski. Latinica. Broširano.
10,26