
Dijalektička teorija i praksa društva
One copy is available
- Slight damage to the cover
- A message of a personal nature
One copy is available
Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.
Metodologiju društvenih znanosti autor interpretira pomoću šest disciplina: biologije, filozofije, psihologije, tehnologije, ekonomije i prava. Njegova hipoteza je da se pomoću biologije spoznaju sile kauzaliteta, putem filozofije sile finaliteta.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Ovaj udžbenik evaluira sadašnje stanje psihijatrijske struke, znanosti i edukacije u Hrvatskoj i određuje nove pravce u ovim područjima psihijatrije. Sastoji se od 36 poglavlja koja pokrivaju sva potrebna znanja koja student mora savladati po Bolonjskoj
Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih sveučilišnih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Djelo je doživjelo brojne naklade, uključujući 18. izdanje iz 1990. godine, te je služilo kao temeljni udžbenik za generacije studenata.
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.