Kako postati bogat u Hrvatskoj

Kako postati bogat u Hrvatskoj

Sanjin Frlan

Od nule do milijuna u dvije godine ili manje!

  • Dobro došli u novi svijet
  • Poker asova – četiri knjige koje su mi promijenile život
  • Ja. poduzetnik
  • Razbijmo mitove
  • Velika ideja
  • Kako postati marketinški genij
  • Svi vaši ljudi
  • Sistemi za zabavu i profit
  • Magneti koji privlače bogatstvo
  • Na kraju… akcija!

Ilustracije
Nik Titanik
Dimenzije
24,5 x 18 cm
Broj strana
200
Nakladnik
Frlan, Rovinj, 2010.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53561-420-3

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Život kao igra

Život kao igra

Velimir Srića

Priručnik u kojemu autor profesor menadžmenta kroz niz različitih mentalnih modela, nastalih na temelju vlastitog iskustva u poslovnom i društvenom životu, nudi odgovor na niz pitanja koja si svaki poslovni čovjek postavlja.

Algoritam, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32 - 14,82
Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

S više od 900 milijuna potrošača, afrički kontinent je jedno on najbrže rastućih tržišta.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,98
Budućnost svijeta : velika rasprava

Budućnost svijeta : velika rasprava

Christopher Freeman, Marie Jahoda
Globus.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
5,98
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primjenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize znanosti o odlučivanju radi ispitivanja kako neka organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve ili namjere.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

24 sata, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,3221,89