Strasti i interesi

Strasti i interesi

Albert Otto Hirschman

Politički argumenti u prilog kapitalizmu prije njegova trijumfa

Naslov izvornika
The Passions and the Interests
Prijevod
Sanja Lovrenčić
Dimenzije
20 x 12 cm
Broj strana
138
Nakladnik
Stvarnost, Zagreb, 1991.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Smrt na Kosovu Polju : istorija kosovskog mita

Smrt na Kosovu Polju : istorija kosovskog mita

Ivan Čolović

Antropolog Ivan Čolović u ovoj kapitalnoj studiji razgrađuje kosovski mit ne kao historijsku istinu, nego kao politički konstrukat koji se stoljećima mijenja prema potrebama vlasti i nacije.

Biblioteka XX vek, 2016.
Srpski. Latinica. Broširano.
12,58
Za sociologiju - Obnavljanje i kritika u sociologiji danas

Za sociologiju - Obnavljanje i kritika u sociologiji danas

Alvin W. Gouldner
Globus, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
4,50
Osnove teorije o znacima

Osnove teorije o znacima

Charles W. Morris

Charles W. Morris jedan je od najutjecajnijih predstavnika novopozitivizma, koji vezuje uz pragmatizam. Začetnik opće teorije o znakovima, semiotike, koju dijeli na sintaktiku, semantiku i pragmatiku.

BIGZ, 1975.
Srpski. Latinica. Broširano.
7,28
Teorija i praksa: socijalnofilozofske studije

Teorija i praksa: socijalnofilozofske studije

Jürgen Habermas

Jedan od ključnih tekstova u društvenoj teoriji. U ovoj knjizi, Habermas se bavi pitanjima teorijske i praktične razlike, naglašavajući važnost komunikacije u oblikovanju društvene stvarnosti.

BIGZ, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
14,2612,83
Politički uzroci siromaštva

Politički uzroci siromaštva

Ljubomir Madžar
Izdavačka knjižarnica Zorana Stojanovića, 2000.
Srpski. Latinica. Broširano.
11,99
Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

Selling God: American Religion in the Marketplace of Culture

R. Laurence Moore

U živopisnoj povijesti američke kulture, Moore ispituje ulogu religije na tržištu, otkrivajući kako su vjerski vođe posuđivali komercijalne prakse za promicanje vjere - i kako su poslovni lideri posuđivali religiju za promicanje trgovine.

Oxford University Press, 1994.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,34