Kako unaprijediti prodaju

Kako unaprijediti prodaju

Aleksandar Bazala, Marijan Korošić, Zdravko Fačini
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
350
Nakladnik
IP Progres, Zagreb, 1966.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ekonomija

Ekonomija

Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus
Mate d.o.o, 1992.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,5210,82
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Marketing Management" (12th edition, 2008) by Philip Kotler and Kevin Lane Keller is one of the most influential works in the field of marketing.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Thinking, Fast and Slow

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman

Thinking, fast and slow is a monumental work by the famous Nobel laureate and one of the world's most important psychologists. Thinking, fast and slow will change the way we are used to thinking about thinking.

Penguin Books Ltd, 2012.
Engleski. Latinica. Broširano.
13,72
Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Đuro Horvat, Željko Tintor

The book is intended for students of higher and higher business schools, entrepreneurs, managers, but as a useful material it is also recommended for professors of economics subjects in secondary schools.

24 sata, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,42
Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro
Založba Tuma d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22
Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Ante Babić

The new, revised and updated edition of the English-Croatian and Croatian-English business dictionary in two volumes is valuable to business people, at a time of almost daily new economic terms that accompany numerous changes in business theory and practi

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
56,38