U spomen prijestolonasljednika Franje Ferdinanda i supruge mu Sofije vojvotkinje Hohenberg
Prigodno izdanje povodom Sarajevskog atentata, s Magjerovim potpisom na predlistu.
Nema primjeraka u ponudi
Poslednji primjerak je nedavno prodan.
Prigodno izdanje povodom Sarajevskog atentata, s Magjerovim potpisom na predlistu.
Nema primjeraka u ponudi
Poslednji primjerak je nedavno prodan.
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Drugo, dopunjeno izdanje.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Arthur Kroker je poznat po inovativnim istraživanjima na području tehnologije, kulture i teorije. U ovoj svojoj knjizi istražuje relaciju između tehnologije i kulture kroz promišljanja trojice kanadskih filozofa: Innisa, McLuhana i Granta.
Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.