
Sloboda izbora
Nema primjeraka u ponudi
Poslednji primjerak je nedavno prodan.
Nema primjeraka u ponudi
Poslednji primjerak je nedavno prodan.
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Ovih šest radova pripadaju primijenjenoj etici i objavljeni su u raznim časopisima i zbornicima u svijetu u razdoblju od 1990. do 2003. godine.
Ova knjiga predstavlja primjenu poznate Silva metode na područje prodaje i poslovnog uspjeha.
"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.
Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera govorništva. Pridobivanje publike snažnom izvedbom.
Tajna uspjeha vodećih svjetskih menadžera
U udžbeniku koji je pred nama govori se o analizi uzroka državnih odluka i njihovih učinaka na razna područja ekonomske aktivnosti. U prvom planu su javne financije, odnosno prihodi i rashodi države.