Sedam tajni uspješnog managementa

Sedam tajni uspješnog managementa

Pavao Brajša

Razvitak i uspjeh poduzeća ne ovise samo o financijskim rezervama, pogodnom tržištu i dobroj tehnologiji. Nije dovoljno da manager bude financijski stručnjak, spretan i snalažljiv komercijalist te odličan tehnolog. Ta mu znanja ne pomažu u svladavanju vrlo važnog problema svakog poduzeća, a to su ljudi, suradnici, zaposleni. Dakle, manager bi trebao biti stručnjak za ljude. Ova je knjiga posvećena upravo tom dijelu – managementu ljudskog potencijala, koji je dio svakog uspješnog managementa.

Naslovnica
Josip Graovac
Dimenzije
20,5 x 14,5 cm
Broj strana
183
Nakladnik
Alinea, Zagreb, 1997.
 
Tiraž: 1.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-180031-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Umijeće bračnog života

Umijeće bračnog života

Pavao Brajša

Kako ostvariti i zadržati zadovoljan i sretan brak.

Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,18 - 4,22
Spolnost, dijete, škola

Spolnost, dijete, škola

Pavao Brajša

Drugo izdanje ove knjige preporuča svojom organizacijom više seksogogije (teorija i praksa seksualnog odgoja), uz seksologiju u svezi s kojom se u prvom dijelu razlažu već klasične teorije i tumačenja ove znanosti.

Školske novine, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,64
Prokleti deo

Prokleti deo

Georges Bataille

Prokleti udio: Esej o općoj ekonomiji knjiga je Georgesa Bataillea iz 1949. u kojoj autor predstavlja novu ekonomsku teoriju koju naziva "opća ekonomija". Djelo obuhvaća svezak I: Potrošnja, svezak II: Povijest erotike i svezak III: Suverenost.

Svetovi, 1995.
Srpski. Latinica. Broširano.
9,99
Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Stephen Young

Knjiga Stephena Younga “Moralni kapitalizam” bavi se razmatranjem mogućnosti pomirenja privatnih interesa i javnog dobra u zadanoj paradigmi globalne ekonomije i na tragu univerzalnih CRT načela društveno odgovornog poduzetništva.

CROMA, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,98
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Rastegni se!

Rastegni se!

Graeme K. Deans, Fritz Kroeger

"Rastegni se!" autora Deansa i Kroegera je ekonomski priručnik koji se bavi temama fleksibilnosti i prilagodljivosti u poslovnim strategijama i ekonomskim politikama.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
20,00