Sedam tajni uspješnog managementa

Sedam tajni uspješnog managementa

Pavao Brajša

Razvitak i uspjeh poduzeća ne ovise samo o financijskim rezervama, pogodnom tržištu i dobroj tehnologiji. Nije dovoljno da manager bude financijski stručnjak, spretan i snalažljiv komercijalist te odličan tehnolog. Ta mu znanja ne pomažu u svladavanju vrlo važnog problema svakog poduzeća, a to su ljudi, suradnici, zaposleni. Dakle, manager bi trebao biti stručnjak za ljude. Ova je knjiga posvećena upravo tom dijelu – managementu ljudskog potencijala, koji je dio svakog uspješnog managementa.

Naslovnica
Josip Graovac
Dimenzije
20,5 x 14,5 cm
Broj strana
183
Nakladnik
Alinea, Zagreb, 1997.
 
Tiraž: 1.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-180031-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Spolnost, dijete, škola

Spolnost, dijete, škola

Pavao Brajša

Drugo izdanje ove knjige preporuča svojom organizacijom više seksogogije (teorija i praksa seksualnog odgoja), uz seksologiju u svezi s kojom se u prvom dijelu razlažu već klasične teorije i tumačenja ove znanosti.

Školske novine, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,64
Umijeće bračnog života

Umijeće bračnog života

Pavao Brajša

Kako ostvariti i zadržati zadovoljan i sretan brak.

Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,18 - 4,22
Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige “Vanjska trgovina - kako poslovati s inozemstvom” je razumijevanje međunarodnih trgovačkih običaja, izraza i pravila.

Mikrorad d.o.o., 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,98
Prilog kritici političke ekonomije

Prilog kritici političke ekonomije

Karl Marx
BIGZ, 1976.
Srpski. Latinica. Broširano.
3,49
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48
The Breakdown of Nations

The Breakdown of Nations

Leopold Kohr

Ova knjiga pokazuje da su kroz povijest ljudi koji su živjeli u malim državama, gdje su politički vođe dostupni, a ne udaljeni, bili sretniji, miroljubiviji, kreativniji i napredniji.

Christopher Davies Publishers, 1957.
Engleski. Latinica. Broširano.
39,64