Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Milko Mejovšek

Knjiga se sastoji od dva dijela i sedam poglavlja. Prvi dio obuhvaća četiri poglavlja koja se odnose na temeljna pitanja znanosti i znanstvenoistraživačkog rada. Drugim dijelom dominira multivarijantni pristup u znanosti.

Uz teorijske rasprave u knjizi postoji i veći broj praktičnih primjera koji će omogućiti bolje razumijevanje složenih metoda multivarijatne obrade podataka. Te statističko-matematičke metode utemeljene su na multivarijatnom pristupu ili paradigmi u znanosti. Poznavanje osnova multivarijatne analize potrebno je studentima dodiplomskih studija da bi bolje razumjeli složenost pojava u društvenim i humanističkim znanostima, kojima će se baviti tijekom studija. U poslijediplomskim studijima multivarijatna bi analiza trebala biti znatno prisutnija u nastavnim planovima i programima studija.

Dimenzije
24,5 x 17,5 cm
Broj strana
270
Nakladnik
Naklada Slap, Zagreb, 2003.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

English for the Legal Profession

English for the Legal Profession

Lelija Sočanac, Miljen Matijašević, Marijana Javornik Čubrić, Snježana Husinec, Irena Horvatić Bilić

Udžbenik je pripremljen kako bi zadovoljio promjenjive potrebe studenata prava, uzimajući u obzir njihovo sve veće jezično znanje koje je rezultat širenja engleskog kao globalnog jezika i velikog utjecaja novih medija.

Narodne novine, 2019.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,24
Osnove sociologije

Osnove sociologije

Stjepan Pulišelić
Narodne novine, 1973.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,34
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga "Herojsko vodstvo" opisuje načela vodstva inspirirana isusovačkim metodama, ističući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspješnog vodstva.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Otorinolaringologija za liječnika praktičara

Otorinolaringologija za liječnika praktičara

Zvonimir Krajina
Školska knjiga, 1972.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,20
Bogatstvo na dnu ekonomske piramide

Bogatstvo na dnu ekonomske piramide

C. K. Prahalad

Revidirano i nadopunjeno izdanje povodom 5. obljetnice. Iskorjenjivanje siromaštva kroz profit.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,28