Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Ništa vas neće učiniti privlačnijim od toga što ćete savladati vještinu slušanja. Ona je najbolji način da pokažete, kako vam je zaista stalo do ljudi....

Slušanje će vas promijeniti. Postat ćete moćniji, bolji, više voljeni i pametniji. Naučite što znači uistinu slušati i kako slušanje otvara vrata do čovjekove motivacije. Slušanje je izuzetno značajno i spada među najutjecajnije vještine.

Naslov originala
Listening for success
Prevod
Bojana Ivanjšić Murešjič
Urednik
Goran Potočnik
Naslovnica
Robert Mihelčić
Dimenzije
14,5 x 14 cm
Broj strana
111
Izdavač
Založba Tuma d.o.o, Ljubljana, 2002.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-61-624593-7

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Tržište i cijene

Tržište i cijene

France Černe
Informator, 1966.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,994,19
Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Finansijsko izveštavanje u Evropskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o usklađenosti finansijskog izveštavanja u svetu, a posebno u Evropskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Vodstvo, teorija i praksa

Vodstvo, teorija i praksa

Peter G. Northouse

Knjiga predstavlja osnove teorije liderstva i pokazuje da svaki lider mora razviti mnoge sposobnosti, razumeti tuđa uverenja i razviti sopstvene sposobnosti da bi postao dobar lider.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,62
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize nauke o odlučivanju kako bi ispitala kako organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati
Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,22