Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Ništa vas neće učiniti privlačnijim od toga što ćete savladati vještinu slušanja. Ona je najbolji način da pokažete, kako vam je zaista stalo do ljudi....

Slušanje će vas promijeniti. Postat ćete moćniji, bolji, više voljeni i pametniji. Naučite što znači uistinu slušati i kako slušanje otvara vrata do čovjekove motivacije. Slušanje je izuzetno značajno i spada među najutjecajnije vještine.

Naslov originala
Listening for success
Prevod
Bojana Ivanjšić Murešjič
Urednik
Goran Potočnik
Naslovnica
Robert Mihelčić
Dimenzije
14,5 x 14 cm
Broj strana
111
Izdavač
Založba Tuma d.o.o, Ljubljana, 2002.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-61-624593-7

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

RRiF-ov računski plan za poduzetnike

RRiF-ov računski plan za poduzetnike

Mladen Habek, Vlado Brkanić
RRiF-plus, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,20
Financijski preporod

Financijski preporod

Sanjin Frlan

Jednostavan i proveren plan kako da eliminišete kredite i druge dugove, kupite kuću, postanete milioner i istovremeno spavate kao pravedan čovek

Vlastita naklada, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Blagoje S. Babić

Knjiga istražuje ulogu stranog kapitala u razvoju nerazvijenih zemalja. Ova knjiga proučava iskustva iz Azije i analizira kako strani kapital može doprinijeti ekonomskom napretku.

Institut za međunarodnu politiku i privredu, 1982.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Human Resource Management

Human Resource Management

Gary Dessler

Fokusirajući se na HRM kao odgovornost svakog menadžera, ovaj tekst naglašava četiri teme kroz knjigu: HR i responzivna organizacija; izgradnja predanosti zaposlenika; globalni HRM; i aplikacije za male tvrtke.

24 sata, 1997.
Engleski. Latinica. Broširano.
8,76