Peta disciplina: principi i praksa učeće organizacije

Peta disciplina: principi i praksa učeće organizacije

Peter M. Sange

Peta disciplina jedna je od najznačajnijih knjiga ikada napisanih o upravljanju i vođenju.

Kako svijet postaje sve više međusobno povezan, a poslovanje sve složenije i dinamičnije, rad mora postati "učeniji". Nije više dovoljno da jedna osoba uči za cijelu organizaciju. Jednostavno više nije moguće da se "promisli" sa vrha i da svi ostali slijede naloge "velikog stratega".

Organizacije koje će zaista napredovati u budućnosti biti će one koje otkriju kako potaknuti ljudsku predanost i sposobnost za učenje na svim stupnjevima u nekoj organizaciji... Knjiga je to koja je dala snažan poticaj dubokim promjenama u mnogim organizacijama, u kojoj je prvi put, zaokružena koncepcija "učeče organizacije", organizacije u kojoj ljudi stalno razvijaju svoje sposobnosti kreiranja rezultata koje istinski žele, u kojoj se njeguju novi i ekspanzivni obrasci razmišljanja, u kojoj se (individualne) kolektivne aspiracije slobodno postavljaju, u kojoj ljudi stalno uče kako učiti zajedno. Discipline učeće organizacije jesu: sistemsko razmišljanje osobno usavršavanje identifikacija mentalnih modela građenje zajedničke vizije timsko učenje

Discipline učeće organizacije jesu: -sistemsko razmišljanje -osobno usavršavanje -identifikacija mentalnih modela -građenje zajedničke vizije -timsko učenje

Original title
The Fifth Discipline
Dimensions
24 x 17 cm
Pages
398
Publisher
Mozaik knjiga, Zagreb, 2001.
 
Latin alphabet. Paperback.
Language: Croatian.
ISBN
979-9-53196-051-8

No copies available

The last copy was sold recently.

 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

American Perspectives, The United States in the Modern Age

American Perspectives, The United States in the Modern Age

United States Information Agency, 1992.
English. Latin alphabet. Paperback.
11.98
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Marketing menadžment je vodeći marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosledno odražavaju promene u teoriji i praksi marketinga.

Informator, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
14.98
Ovo mijenja sve: Kapitalizam protiv klime

Ovo mijenja sve: Kapitalizam protiv klime

Naomi Klein

U svojoj do sada najprovokativnijoj knjizi, Naomi Klajn, autorka uticajnih bestselera „No Logo“ i „Doktrina šoka“, istražuje najveću pretnju sa kojom se čovečanstvo ikada suočilo: rat koji postojeći ekonomski model vodi protiv života na Zemlji.

V.B.Z, 2015.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
11.48
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga Herojsko vodstvo opisuje principe vođenja inspirisane isusovačkim metodama, naglašavajući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspešnog liderstva.

Mate d.o.o, 2005.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
18.00
Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Freerk Huisken
List Verlag München, 1972.
German. Latin alphabet. Paperback.
3.98
Thinking, Fast and Slow

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman

Misliti, brzo i sporo je monumentalno djelo slavnog nobelovca i jednog od najznačajnijih svjetskih psihologa. Misliti, brzo i sporo promijenit će način na koji smo navikli misliti o mišljenju.

Penguin Books Ltd, 2012.
English. Latin alphabet. Paperback.
12.54