Rastegni se!

Rastegni se!

Graeme K. Deans, Fritz Kroeger

"Rastegni se!" autora Deansa i Kroegera je ekonomski priručnik koji se bavi temama fleksibilnosti i prilagodljivosti u poslovnim strategijama i ekonomskim politikama.

Kako održati poslovni rast u teškim ekonomskim uslovima? Na osnovu studije koja je obuhvatila 29.000 kompanija u periodu od četrnaest godina, autori predstavljaju svoj predlog okvira za rast preduzeća u četiri faze i njihovu kasniju implementaciju. Ističe se da uspešan rast ne zavisi od spoljnih uticaja, već samo od internih procesa samih kompanija. Kroz trinaest poglavlja detaljno je i na realnim primerima iz prakse (Coca-cola, Val-Mart, Goldman Sachs, Toiota, Nestle...) objašnjeno kako unaprediti interne procese, pronaći dobru organizacionu strukturu, napraviti osnovnu strategiju i proširiti domen poslovanja bez obzira na svetsku ekonomsku krizu.

Naslov originala
Stretch!
Prevod
Miljenko Šimić
Dimenzije
23,5 x 15,5 cm
Broj strana
246
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2009.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Međunarodni revizijski standardi

Međunarodni revizijski standardi

Hrvatsko udruženje revizora, 1993.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,99
Kako je stroj zamijenio ruke

Kako je stroj zamijenio ruke

Peter Klemm

Kako je mašina zamenila ruke (1968) Pitera Klema istražuje razvoj tehnologije i industrijalizaciju, fokusirajući se na uticaj mašina na ljudski rad.

Školska knjiga, 1968.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,22
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Kristijan Krkač

Po prvi put na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima, objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici i društveno-korporativnoj poslovnoj odgovornosti.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,88
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Das Kapital. Buch II: Der Cirkulationsprocess des Kapitals. Dritte Auflage

Das Kapital. Buch II: Der Cirkulationsprocess des Kapitals. Dritte Auflage

Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Drugi tom [Treće izdanje], sa predgovorom Fridriha Engelsa.

Verlag von Otto Meissner, 1903.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
340,00
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

Sa više od 900 miliona potrošača, afrički kontinent je jedno od najbrže rastućih tržišta.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,98